Люди більше витрачають часу на Facebook

3

На технічному блозі TechCrunch з’явилася статистика по поведінкових факторів соціальній мережі Facebook, Ці дані люб’язно надала компанія comScore.

За їх даними, відвідуваність за грудень 2010 року, порівняно з таким же періодом 2009 року, зросла на 38 відсотків. Якщо це виражатися в конкретних числах, то картинка наступна: 111,9 мільйонів було в 2009 і 153,9 стало. Крім цього, неминуче зростають і інші поведінкові значення, так, наприклад, загальний час зросло більш ніж на 70% (49,3 мільйона хвилин), за той же проміжок часу.

Крім цієї аналітичної компанії, про збільшення аудиторії соціальної мережі розповідають і прості веб майстра. Наприклад, форум створення сайтів зараз стає все простіше і простіше. Деякі намагаються вилучатись відвідувачів для своїх сайтів через Facebook, використовуючи для цього різні співтовариство по тематиці сайту. Також створенням сайтів починає все більшу кількість людей. Відсоток людей, який вважає, що створення сайту, це щось на грані нереального, постійно падає.

При всіх зростаючих показниках Facebook, незмінним залишається середній час однієї сесії користувачів. В середньому кожен користувач соціальної мережі витрачає за 9 хвилин, на читання необхідної йому інформації і йде.

Спираючись на дані comScore, ще на кінець 2010 року Facebook став номером один по відвідуваності в усьому світі. Деякий час тому повідомлялася інформація, що Facebook поступається першість у цьому заліку лише пошуковику Google, однак, якщо вірити аналітичної компанії, то тепер фейсбук на першому місці.