Москомнаследие створили акаунти в twitter і Facebook

3

Культурний департамент міста Москви прийшов до висновку, що необхідно ставати ближче до народу. Про це повідомляє інформаційне агентство РІА Новини. Крім простого зближення зі своєю цільовою аудиторією, представники департаменту відзначили, що також хочуть значно розширити свою аудиторію. Наслідком усіх цих заяв стало те, що департамент культурної спадщини Москви вирішив відкрити свій особистий акаунт у соціальних мережах: Facebook і twitter.

Варто зауважити, що свій сайт департаменту вже є. За сайтом ретельно стежать, часто наповнюють і досить оперативно відповідають на питання відвідувачів. Крім цього, сайт має хороші показники по відвідуваності. Це сприяла пошукова оптимізація сайту, яка проводилася відразу ж після створення сайту. У зв’язку з цим, сайт відразу став набирати посилальну масу і потрапляти на перші місця за основним пошуковим запитам.

Представники департаменту прокоментували створення акаунтів: «Москвичі дуже зайнята народ і часто дивитися телевізор їм просто ніколи, а от радіо та інтернет у більшості майже завжди під рукою. Тому їм не складає труднощів вчасно отримувати актуальну інформацію із соціальних мереж».