Наповнення сайту контентом

3

Ця стаття з циклу «створення сайтів» і сьогодні поговоримо про наповнення сайту контентом.

Контент – ця вся інформація яка міститься на сайті: текст, графіка, відео і тому подібні джерела інформації.

Це стаття присвячена – тексту. Ми розберемо, які види текстового контенту існують, який контент і де бажано використовувати. Ви дізнаєтеся що таке копірайт, рерайт і копіпаст.

Існує три типи текстового контенту, яким наповнюють сайти:

Копірайт – унікальний текст

Унікальний текст — це оригінальний текст, який знаходитися тільки на вашому ресурсі і ніде більше. Дуже важливо наповнювати сайт унікальним контентом, в першу чергу для того, щоб надати ексклюзивну і цікаву інформацію користувачеві, що потім позначитися на відвідуваності сайту, а отже, заробіток. Також, до унікального контенту дуже лояльно відносяться пошукові системи, адже не даремно, ЅЕОшики (ті, хто просуває сайт в пошуковій системі) в першу чергу проводять внутрішні роботи над сайтом і тільки потім починають його розкрутку.

Джерела копірайту

Є такі люди, які пишуть копірайт на замовлення. Таких працівників називають копірайтерами. Послуги копірайтера найдорожчі — середні розцінки за 1000 символів унікального тексту становить близько 3$. А середні обсяги однієї статті – близько 3000, отже, вартість статті складе приблизно 9-10$.Що є досить дорогим задоволенням. Тому, якщо у вас є можливість писати самостійно, то не лінуйтеся, так як вкладення в копірайт, є одне із самих розумних. Інформація завжди була в ціні ;).

Також, в якості альтернативи, можна використовувати біржі готового контенту, про які я напишу в кінці статті. На таких біржах, є свої недоліки і свої плюси. Недоліки в тому, що можна потрапити на «унікальну статтю» або на неграмотно написана. Не виключено те, що придбана вами стаття може стояти на продажу в іншій біржі і т. д. Головним плюсом біржі, є ціна. Зазвичай вона нижче, ніж замовляти роботи безпосередньо. Також швидкість, так як вам не доведеться чекати її написання, а відразу купіть готовий варіант. Але не варто лякатися моїх слів, з приводу бірж, тому що, ймовірність потрапити на хорошу статтю, у кілька разів більше, ніж на неякісну.

Приклад копірайту.
Я в цьому блозі пишу тільки копірайт. Ця стаття унікальна, ось вам і приклад. Ще одним прикладом може стати цей сеоблог.

Рерайт – відредагована або змінена стаття

Буває таке, що ви не сильні в якійсь тематиці і не можете писати копірайт, так як просто не знаєте, про що писати. У таких випадках можна використовувати рерайт.

Рерайт – це як би переказ іншими словами статті, шляхом зміни речень, абзаців місцями, зміна слів і фраз. Після рерайта у статті змінюється текст, але не змінюється зміст статті. Цей метод наближений до копірайту і тому його можна використовувати в якості альтернативи. Для прикладу: Як на мене, всі статті на тему «приготування пельменів» однакові, але просто по-різному написані.

Джерела рерайта

Також є біржі, про них в кінці статті . Тільки тут я даю раду не купувати такі статті, на відміну від копірайту. Так як багато хто статті розмножені за допомогою програм (сінонімайзери та інше) і якість такої статті бажає кращого. Хоча і тут зазначу – що можна потрапити і на хороший варіант. З приводу замовлення послуг з рерайту, то можете не боятися, головне знайти сумлінного виконавця. Ну і звичайно рерайтим самі: знаходимо цікаву на Вашу думку статтю і вперед.

Наведу невеликий приклад рерайта.

Оригінальний текст:

Карина написала твір на тему «Як працювати в інтернет». Вчителю дуже сподобалося твір, і він поставив Карині п’ятірку по російській мові.

Рерайт тексту:

Карина отримала п’ятірку за твір по російській мові. Вона написала твір на тему «Заробіток в інтернеті». Її вчителю твір дуже сподобалося, тому він поставив Карині вищий бал.

Як бачите на прикладі «отрерайченный» текст за змістом нічим не відрізняється від вихідного тексту, але написання та подача матеріалу розрізняється.

Крім рерайта, зробленого вручну ще існує машинний або програмний рерайт — програма синонімайзером, замінює слова «синоніми» і іноді переставляє їх місцями. Текст, звичайно виходить погано читається і спрямований він не на читача.

Копіпаст – повністю скопійована стаття

«Копіпаст» – значить копіювати статтю з одного сайту на інший. У цьому варіанті все просто. Ніяких тонкощів немає. Просто берете і копіюєте текст з іншого сайту на свій сайт. У такому варіанті наповнення плюсів немає — одні мінуси. Найголовніший мінус — такі сайти в індексі пошукових систем живуть дуже мало, через деякий час вони просто вилітають з пошуку, тобто, отримують бан або фільтр. Внаслідок чого, не чекайте гарної відвідуваності сайту – її просто не буде.

Також, часто ви порушуєте авторські права на використання статті, яку копипастите, внаслідок чого, ваш сайт може заблокувати хостинг-провайдер і довести до адміністративної відповідальності. Хоча плюси у наповненні сайтів копіпастом є: безкоштовно та швидко. Так як копіпаст можна автоматизувати через певні скрипти, написання яких, для середньостатистичного програміста не складе праці.

Копіпаст – це, по суті, крадіжки. А злодійство ні до чого доброго не призведе.

Наостанок, хочеться дати пораду з приводу оновлення сайту. Робите це як можна частіше, так як це зацікавить не тільки користувачів, але і дасть вам плюс до просування в пошукових систем. Давно відомо, що часте наповнення сайту унікальними статтями вітається пошуковими системами. Також, намагайтеся писати на найпопулярніші і затребувані теми вашої ніші….

Є ще один спосіб знайти унікальний контент — це сканування старих книг і журналів. Але це вже інша історія, можливо, про це ми поговоримо в іншій статті.

Тепер ви знаєте про наповнення сайту контентом, знаєте який контент є і який краще для вашого сайту. А зараз я розповім про те, де замовляю унікальний контент.

У мене є кілька сайтів, які потребують контенті, але так як самому писати у мене не вистачає часу, то я наймаю копірайтерів. Зараз у мене вже є свої, перевірені часом копірайтери, але коли їх не було я замовляв контент біржах, таких як Textsale, Advego, і Etxt. Перевага таких бірж, як я вже писав — це невисокі ціни на унікальний контент.

Але пам’ятайте: «скупий платить двічі», так що не заощаджуйте, наповнюйте сайт цікавими та якісними статтями. Витрачені на статтю гроші і час окупляться в майбутньому.

Біржі з більш якісними текстами:

  • ContentMonster;
  • TurboText.

Ціна тут вже вище — але якість текстів на рівні. Рекомендую!