Огляд біржі посилань Trustlink

6

Не так давно почала свою роботу біржа посилань Trustlink.ru. Вона відразу привернула до себе увагу вебмайстрів, які заробляють на сателітах. Ще б, адже власники біржі обіцяють дуже цікаві умови роботи.

Головна перевага цієї біржі, про яку не втомлюються нагадувати її власники, це швидкий викуп великої кількості посилань. Якщо вірити інформації з сайту Trustlink.ru, то в середньому вже через 2 тижні після додавання сайту в систему, на ньому викуповується 60% посилань.

За рахунок чого досягаються такі обсяги? Справа в тому, що Trustlink спочатку створювалася для задоволення потреб посилального агрегатора Seopult. Цей гігант і викуповує посилання в промислових масштабах. А от пересічним оптимізаторам вхід на біржу закритий. За офіційною версією, интерефейс для роботи оптимізаторів знаходиться в стадії тестування і доступ до нього можливий тільки за инвайтам. Але особисто мені здається, що він відкритий не буде ніколи. Надто вже довго його «тестують».

trustlink отзывыЗаробіток в Trustlink може досягати досить великих цифр. Давайте поглянемо на ТОП Вебмайстрів цієї біржі. На першому місці розташувався вебмастер (а може і ціла команда вебмайстрів) з доходом більше 38 000 рублів в день. Вражає, чи не правда? Цей дохід він отримує з 144 сайтів з середнім ТІЦ 39 і кількістю сторінок близько 6 000 штук. Не важко підрахувати, що кожен сайт в середньому приносить йому 264 рубля щодня.
Відзначимо той факт, що реєстрація в Топі добровільна, тому цілком можливо, що в біржі є вебмастера, які заробляють ще більше. Всього в рейтингу на даний момент присутня 473 учасника, які сумарно заробляють щодня понад 262 000 рублів.

Хочете дізнатися, яким буде ваш заробіток в Trustlink, якщо ви додасте туди свої сайти? Скористайтеся калькулятором біржі. Хоча відгуки про Trustlink кажуть, що він видає кілька завищені цифри, і для оцінки реального заробітку потрібно помножити результат обчислень калькулятора на 0,7.

Що, очі засвітилися і захотілося скоріше додати свої сайти в диво-біржу? :) Не поспішайте, спочатку ознайомтеся з правилами.

У Trustlink приймаються тільки сайти з ТИЦ від 10, кількістю проіндексованих сторінок від 30 і віком домену від 6 місяців. Сайти на доменах третього рівня зможуть потрапити на біржу лише за умови їх наявності в Яндекс Каталозі. Якщо сайт не відповідає одному з цих вимог, то система його «виплюне» ще на етапі автоматичної модерації.

Після того, як сайт перевірить робот, він потрапляє на оцінку до живого модератору. Той, у свою чергу, перевірить, чи немає на сайті систематизованих каталогів посилань (линкпомойки біржі не потрібні), не порушує вміст сайту закони РФ. В біржу не приймаються сайти наступних тематик: адалт, варез, кіно, софт, онлайн-телебачення, музика (включаючи збірники текстів чи акордів пісень).

Модератор так само оцінює зовнішній вигляд сайту, його перевантаженість рекламою. Немає шансів потрапити на біржу в форумів, довідників, сайтів не російською мовою, сайтів без корисного для користувачів контенту.

Тому, щоб збільшити шанси свого сайту пройти модерацію, на ньому потрібно буде гарненько прибрати. План «суботника» такий:

  • 1)Прибрати з сайту зовнішні посилання. Чим їх буде менше, тим краще. Якщо немає можливості їх прибрати, то постарайтеся хоча б їх сховати.
  • 2)Перевірте, немає чи недоробок в дизайні. Наприклад, якщо раніше ви не могли знайти час щоб змінити логотип або виправити криве мене, то тепер саме час. Інакше сайт просто не приймуть в біржу.
  • 3)Перевірте, чи немає на ресурсі сторінок «В розробці» і т. д. Якщо є – заповніть їх контентом або зовсім видалити. На худий кінець намагайтеся заховати.
  • 4)Зніміть з сайту рекламні блоки. Обов’язково потрібно прибрати тизери, а так само формати clickunder, popunder, bodyclick, adlayer.

Trustlink – прямий конкурент біржі Sape.ru. Конкурент досить гідний, про що говорять високі заробітки вебмайстрів в біржі і велику кількість позитивних відгуків про Trustlink.

Блоки посилань цієї біржі оформлені у вигляді контекстної реклами, завдяки чому вони виглядають цілком пристойно і вписуються в дизайн практично будь-якого сайту.

Але, є у Trustlink і недоліки. Головний з них полягає в тому, що посилання викуповуються за цінами, значно нижче ринкових. Під «ринковими» в даному випадку я маю на увазі ціни на посилання з аналогічних сайтів в Sape.ru – найбільшої біржі на даний момент. Інший недолік Трастлинка в тому, що вебмастер в біржі практично не може впливати на викуп посилань. В підсумку цілком може виявитися, що він продавав посилання своїм конкурентам. Та й різкий приріст зовнішніх посилань на сайті може стати причиною АГС, а втратити свій сайт не хочеться нікому.

Отже, резюмуючи все вищесказане: Trustlink – біржа з хорошими відгуками і високими заробітками. Але потрапити в неї можна далеко не з кожним сайтом.