Покупка посилань для просування сайту

3

Незважаючи на те, що сьогодні все більшого значення набувають такі методи просування, як: маніпулювання поведінковими факторами, просування сайту в соціальних мережах і т. п. Однак покупка посилань відіграє вирішальну роль в просуванні. Її можна назвати основою зовнішньої оптимізації сайту, тому про те, як правильно купувати посилання на сайт зобов’язаний знати кожен! Сьогодні я розповім Вам про те, як я здійснюю покупку посилань на сайти, які види посилального вважаються ефективними, а які марною тратою часу.

Де купувати посилання

Давайте для початку розглянемо варіанти місць, де можна купити посилання. Їх насправді не так багато в Рунеті, тому вибирати особливо не доводиться:

  • Sape.Ru, TrustLink.ru і т. п. – біржі дозволяють закуповувати посилання в автоматичному режимі і на певний час.
  • GoGetLinks.net і GetGoodLinks.ru – біржі, що спеціалізуються на вічні посилання. Перша орієнтована на Yandex, друга – на Google.
  • RotaPost.ru, Kazapa.ru і т. п. – біржі вічних посилань, які славляться простий модерацією і низькими цінами.
  • Miralinks.ru і PR.sape.ru – біржі для статейного просування.
  • Ось перед Вами чотири основних напрямки, де можна купити посилання на сайт. Який конкретно напрям потрібно вибирати сказати складно. Все багато в чому залежить від Вашої мети і бюджету. Однак якщо говорити загалом, то, звичайно ж, вічні посилання і статейное просування – є одним з найбільш ефективних методів.

    Посилання з погодинною оплатою більше підходить для проектів, які існують певний строк. Наприклад: сезонні проекти (сайт про олімпіаду, вибори, ЄВРО, Чемпіонаті Світу тощо). Також такі посилання сподобаються клієнтам, які хоча швидко влетіти в Топи по потрібних запитах.

    Однак давайте розглянемо більш детально переваги і недоліки кожного з видів купівлі посилань.Где покупать ссылки

    Ефективна купівля вічних посилань

    Почнемо з купівлі вічних посилань, так як, на мою думку, така закупівля здатна дати найкращий ефект при мінімальних витратах. Основна перевага таких посилань полягає у великій перспективі: закупив посилання сьогодні, а ефект від неї маєш протягом кількох років (в залежності від того, скільки «живе» той чи інший сайт).

    Якого типу закуповувати посилання

    Вічні посилання можна розділити на чотири підкатегорії (типу):

    • Посилання з статті;
    • Постової;
    • Наскрізна посилання;
    • Посилання з головної сторінки.

    Бажано купувати посилання всіх чотирьох видів, щоб посилальна маса просувається проекту, не здалася пошуковим системам однотипною. Посилання з статті найпростіше купити на таких біржах, як GoGetLinks.net, GetGoodLinks.ru, Miralinks.ru і PR.sape.ru. До речі в двох останніх біржах можна придбати не тільки посилання, але і повноцінну статтю, в якій буде не просто акуратно вставити посилання, але і в деякій мірі отримано піар просуває сторінки.

    Посилання бажано дістати з тематичної статті, щоб вона могла не тільки природно виглядати для пошукового робота, але також і отримувати цільових відвідувачів на сайт, що дуже важливо, якщо Ви просуваєте не просто сторінку з інформацією, якийсь товар. Це означає, що людина може також придбати Ваш продукт.

    Якщо у Вас є можливість отримати декілька посилань з однієї статті, то скористайтеся цією пропозицією: поставте одну посилання з анкором на конкретну внутрішню сторінку, а другу ж поставте без анкора і бажано на іншу (наприклад, на головну). До речі, багато експертів стверджують, що ефект від посилання з сайту більше, якщо з однієї сторінки коштує кілька (2-3) посилань на Ваш проект. Таким чином, краще звернути увагу на варіанти статейного просування, а також при купівлі звичайних посилань старайтеся отримувати лінки з тематичних сторінок.

    Постової – посилання стоїть «до» або «після» статті (поста), що знаходиться в оточенні тематичного тексту обсягом до 300 знаків. Цей тип посилання придбав свою популярність в блогінг, так як посилання видно відвідувачам. Вона має текстове оточення, однак при цьому абсолютно не відволікає від основного контенту, що дозволяє блогеру писати виключно на ті теми, які йому хочеться і ті, які цікаві читачам. Оптимізатор, який отримує таку посилання, не завжди знаходиться «козирі», так як посилання перебуває «на задвірках» поста і постійні читачі вже знають, що «там» буде реклама, тому переходити по ній – немає толку.

    Наскрізна посилання-це посилання, поставлену в боковій колонці, шапці або футоре, яку видно на всіх сторінках донора. Коштують такі посилання значно дорожче звичайних, однак і ефект мають відповідний. Найчастіше такі лінки можна купити тільки на форумах або блогах, так як спеціальних бірж для них ще не створено. Особливий ефект посилання має в пошуковій системі Google і Yandex Вас теж похвалить за такий якісний бек. Природно купити таких посилань у достатній кількості складно (висока ціна і довго шукати), але прикупити хоча б штучок п’ять – дуже навіть потрібно!

    Посилання з головної сторінки передає найбільшу вагу, тому її теж намагаються роздобути багато вебмастера. Коштує вона дорого, але дешевше, ніж наскрізна посилання. Як правило, такими посиланнями «рухають» високочастотні запити. Купити посилання знову ж таки можна або безпосередньо, або через спільноти або форуми.

    Який потрібно виділяти бюджет на посилання?

    Скільки потрібно грошей на просування сказати дуже складно, адже в кожній ситуації свій випадок. Перед тим як почати закуповувати посилання Вам необхідно провести хорошу внутрішню оптимізацію сайту, так як завдяки їй, можна істотно знизити витрати на покупку посилань.

    Враховуйте нішу, яку Ви обираєте, приміром, якщо йдеться про комерційні нішах, то тут Вам будуть потрібні значні грошові вкладення, а ось в розважальної тематики грошей особливо багато не потрібно, тут можна вийти в Топи лише завдяки великій кількості контенту.

    Заощадити бюджет дозволяє швидка монетизація. Тобто, не чекаючи довгоочікуваного сплеску трафіку, ми можемо почати монетизувати сайт прямо зараз, а на виручені гроші продовжувати закуповувати посилання. До речі, врахуйте, що весь «грошовий запас» не можна витрачати на заслання за «один підхід», інакше Ви отримаєте ефект посилального вибуху, який може призвести до непередбачених наслідків.

    Навчіться чекати! Посилальна маса не завжди дає передбачувані результати, тому сьогодні закуплені посилання можуть передати ефект лише через три-чотири місяці, тому не поспішайте бити тривогу!Эффективная покупка вечных ссылок

    Як вибирати донорів

    Для багатьох стає проблемою – вибір сайтів, з яких потрібно купувати посилання. Адже з одного боку вони дуже схожі між собою (в плані характеристик), але з іншого боку, навпаки, різні. Загалом, вибір стає справжньою проблемою. Адже погодьтеся, що нікому не хочеться витратити свої гроші даремно. Тому ми вирішили присвятити цьому момент окрему частину нашого посту. До речі, вибирати донорів за цим принципом можна хоч при купівлі посилань в Сапі (Sape.ru), хоч в ГГЛ (GoGetLinks.Net).

    Вік сайту. Важливий саме вік сайту, а не домену, не плутайте! Важливо те, скільки часу проект знаходиться в індексі, чим він старше, тим більше трасту він зможе передати. Так і пошукові системи відносяться до проектів «у віці» більш довірливо. Молоді проекти, які відразу ж почали свій шлях з заробітку на посиланнях, дуже часто «вилітають» з індексу, отримуючи за активну продаж посилань бан – АГС. Отже, Вам не вигідно закуповувати посилання, яка може в майбутньому вилетіти.

    «Пузомірки». Безумовно, такі параметри, як тИЦ і PR – є вирішальними при оцінці вартості посилання, однак постарайтеся не потрапити на шахраїв, які спеціально піднімають ці значення спамным чином, для швидкого заробітку. А через місяць або два, всі показники зменшуються аж до нуля, відповідно такі посилання нічого важливого собою не представляють, а віддати за них ще й гроші, це все одно, що їх подарувати. Тому звертайте увагу на історію тіц.

    Відвідуваність. Якщо Вас цікавить, насамперед, підвищення позицій, і як наслідок зростання цільових відвідувачів, то ми Вам рекомендуємо купувати посилання з відвідуваних ресурсах. З двох причин: по-перше, висока відвідуваність говорить про те, що ресурс якісний та цікавий людям (а значить, і пошуковим машинам). По-друге, за цією посилання можуть переходити користувачі з того ресурсу на Ваш, а значить крім посилання Ви в добавок ще отримаєте додаткових цільових відвідувачів. Якщо ж сайт має великі значення тематичного індексу або PR, але при цьому його відвідуваність навіть не доходить до 100 чоловік в день – це вагомий привід задуматися над тим, чи варто взагалі купувати посилання з цього ресурсу.

    Число вихідних посилань. На це значення взагалі одиниці звертають свою увагу, так як одним лінь, а інші ніколи про таке не чули. Так от, розповідаю: Число вихідних посилань – це кількість зовнішніх посилань на сайті. Зокрема, цей параметр може показати, скільки посилань було продано за весь час існування ресурсу. Визначити кількість проданих посилань можна за допомогою сервісу Solomono або RDS. Мені більше подобається останній варіант, так як він дозволяє крім цього параметра вивчити та інші характеристики сайту, так і за моїми даними, він виявляється набагато точніше.

    Йдемо далі, коли число вихідних посилань відомо пора взятися за іншу роботу, а саме порівняти, кількість зовнішніх посилань, розміщених на сайті з числом сторінок (статей) написаних і проіндексованих пошуковою системою Яндекс (якщо просування орієнтовано на нього). Співвідношення повинно бути адекватним, якщо ж число вихідних посилань складає більше 50% сторінок сайту, то з такого ресурсу краще не купувати посилання на свій сайт, так як не далеко той час, коли сайт може повністю перетвориться на «лінко-смітник» (збірник нікому не потрібних посилань). Значить ефект від купленої посилання буде нікчемно малий.

    Так, ми згодні, щоб перевірити, таким чином, кожен сайт потрібно мати велику силу волі, так як це дуже важко, проте праця буде повністю виправданий, адже завдяки цій роботі, Ви отримаєте якісну посилальну базу сайтів, з яких і будете закуповувати посилання на свій перспективний проект.

    Помилки при закупівлі вічних посилань

    Помилки роблять всі, тому тут нічого соромиться, головне вчасно і правильно реагувати на них. Ось невеликий список помилок, які допускають багато оптимізаторів при закупівлі посилань.

    • Ставлять посилання на одну сторінку. Справа в тому, що пошукові системи з кожним днем удосконалюються, тому дуже важливо йти по правильному шляху. Я зараз говорю про природному проставлення посилань. Адже погодьтеся, не буває так, що на сайт ставлять посилання лише на одну сторінку. Деякі люди ставлять на категорії, інші на головну, а треті на внутрішнє сторінки зі статтями. Загалом, простежити цю логіку не можливо, тому не рекомендуємо Вам ставити посилання виключно на одну і ту ж сторінку.
    • Використовують мало анкорів. Якщо Ви купуєте більше 15 посилань, то Ви зобов’язані розбавити свій анкор-лист. Знову вся справа полягає в пошукових роботах, вони можуть всі посилання з одним і тим же анкором, порахувати за одне посилання, відповідно всі Ваші гроші будуть витрачені даремно. Роблять вони це потім, щоб виключити вплив куплених посилань на пошукову видачу.
    • Закуповують посилання «на автоматі». Не довіряйте закупівлю посилань ніяким автоматичним процесам, всі посилання необхідно перевіряти вручну, оцінюючи сайт донора за своїми правилами. Ви звичайно можете отримати бажаний ефект, однак при цьому витратите суму в 10-15 разів більше, про ту, яку могли б витратити, якщо б відбирали донорів вручну!

    Стоит ли покупать ссылки в Sape (Сапе)?!

    Чи варто купувати посилання в Sape (Сап)?!

    Це питання варто вважати риторичним, бо всі вже чудово розуміють, що хороших якісних сайтів в Сапі – дуже мало. В неї додають нові та перспективні проекти, так як бояться отримати бан за активну продаж посилань. Але при цьому варто зауважити, що сайтів в базі Sape.ru дуже багато! Відповідно Вам доведеться перебрати масу «сміття». Витрачати щодня годинник на таку роботу – мало кому хочеться, тому багато вибирають більш «чисту» роботу, наприклад GoGetLinks.Net, де жорстка модерація виключає попадання поганих сайтів в базу.

    Однак при цьому Sape є просто ідеальним варіантом для тих, хто хоче просувати сезонні ресурси і сезонні запити, тим самим зменшуючи бюджет на посилання. Адже погодьтеся, навіщо витрачати зайві гроші на купівлю вічних посилань для сайту, який буде існувати протягом декількох місяців, ну навіть якщо 1 рік – це все одно не окупиться. Якщо мова йде про такі події, як ЄВРО, Чемпіонат світу, «Кінець світу 2012», то тут взагалі життя проекту можна перерахувати по днях.

    Сапа також цікава для людей, які займаються просуванням чужих ресурсів, тобто вони є оптимізаторами, до яких звертаються фірми для просування своїх сайтів. Замовники, народ дивний, це не знають усі, і багато хто серед них, хочуть отримати миттєвий результат просування свого сайту, однак при цьому, готові платити обмежену суму грошових знаків кожен місяць. У таких випадках Сапа є прекрасним виходом з ситуації. За 2 000 – 3 000 російських рублів ми можемо отримати дуже навіть пристойна кількість посилань, яку не купиш у біржі вічних посилань. Так, цю суму доведеться витрачати щомісяця, але це питання вже іншого, і оптимізаторів він мало хвилює. Адже гроші не їх…

    Ще одна причина, чому варто купувати посилання Sape.ru – це можливість придбати посилання тих тематик, які не приймаються в біржі вічних посилань: фільми онлайн, фото-галереї, шпалери для робочих столів, адалт тематика, відео-сервіси, дошки оголошень і т. п. Крім того, в цій біржі можна спокійно знайти сайти, створені для англомовного інтернету.

    Останнім часом, посилання з Sape стали для деяких сайтів справжнім порятунком, коли фільтр від пошукової системи Google знизив у позиціях безліч проектів, за неякісну посилальну масу. Так ось ці посилання легко зняти за одну хвилину в цій біржі, чого не скажеш про інших біржах, так як в них посилання розміщуються вручну, і не факт, що всі з них погодяться знімати Ваші посилання, адже вони не зобов’язані…

    Ссылки

    На цьому сьогодні все, спасибі за увагу!

    І тепер, хотілося б у Вас дізнатися, яким чином Ви купуєте посилання, як обираєте донорів, і які біржі Вам подобаються найбільше і чому?! Відповіді пишіть в коментарях до даної статті. Удачі!