Покупка статей для сайту

3

Основна цінність практично будь-якого сайту – це його статті, тому важливо приділяти їм особливу увагу. У цій статті дамо рекомендації, як складати замовлення для написання статті, скільки платити автору і де шукати виконавців. Докладно складений завдання – це головний ключ до успіху.

Як складати замовлення?

Почнемо з найважливішого – складання ТЗ (технічного завдання) для копірайтера/рерайтера. Для початку вирішіть, що будете купувати: копірайт чи рерайт. Копірайт дорожче (починається ціна від 50 рублів за 1000 знаків без пробілів), рерайт дешевше (від 15 рублів за 1к знаків б/п). Але є проблема, рерайт часто видають за копірайт, перевірити це складно, а знайти відповідального працівника ще складніше. Тому спочатку рекомендую платити не більше 50 рублів.

Ваші дії по складанню ТЗ:

  • Отпарсите на задану тему ключі.
  • Видаліть «пустушки» і нетематичные запити.
  • Із зібраного перейдіть тези (які моменти розглянути у статті), щоб вийшов план.
  • Проаналізуйте конкурентів (їх підзаголовки в статті) і також доповніть свій план.
  • Подумайте самостійно над темою, придумані тези також докиньте до плану.
  • План статті готовий. Що ще вказати в описі до завдання:

    • При написанні статті обов’язково використовувати підзаголовки, маркери, цитати, нумерацію, жирний шрифт і курсив.
    • Вступ і закінчення не повинно бути за обсягом більше 300 знаків.
    • Один абзац повинен містити тільки одну думку.

    Де шукати виконавців?

    Для пошуку виконавців існують спеціальні біржі. Їх безліч, але я б виділив тільки деякі з них, а саме:

    • ContentMonster;
    • Адвего;
    • Etxt;
    • TextSale;
    • TurboText.

    Між собою вони нічим особливо не відрізняються. Я б рекомендував, випробувати всі з них і знайти для себе найкращий варіант.

    Якщо цікавить моя думка, то кращої біржею є ContentMonster. У неї складніше потрапити автором, є рейтинг, перевірки на професійну придатність. Виконавців предостатньо. Цінова політика теж радує – підійде для будь-якого бюджету.

    Правила з пошуку копірайтера/рерайтера:

  • Виділіть гроші на тестові статті, вони допоможуть знайти кращого автора (дайте кожному по одній статті і виберіть серед результатів кращого).
  • Виконавець повинен відповідати темі. Якщо ваш проект про маленьких дітей – шукайте матусю в декреті; якщо про будівництві – шукайте автора з досвідом у цій справі; плануєте давати різнопланові статті – шукайте педагога з хорошим складом; статті про моду і красу – осилять молоді дівчата. В ідеалі виконавець повинен мати диплом або досвід роботи в заданій темі. Так, це складна задачка, але повірте, «гра варта свічок»!
  • Розповідайте потенційному виконавцю про майбутню роботу, щоб він розумів обсяг і перспективу. Адже частина авторів приймають замовлення лише зрідка (коли є вільний час і бажання), для інших же – це основне джерело доходу. Розповівши про свої плани, ви, по-перше, виключіть непостійних авторів, а, по-друге, мотивуєте залишилися.
  • Вивчайте уважно профайл учасника. Не завжди варто відкидати анкети з декількома негативними відгуками, для початку прочитайте їх. Якщо «мінус» вони отримали за прострочення, це ще не біда. З такими учасниками можна легко поторгуватися і збити ціну.
  • Шукайте кількох виконавців. Автори статей – це такий народ, які вічно хворіють, у них відключають світло, пропадає інтернет, вмирають родичі, виникають проблеми в сім’ї і трапляються багато інші негаразди. Будьте готові до таких трагедій, і тому або відразу замовляйте статті у кількох людей, яких завжди тримайте кого-то в лавах запасних.
  • Окремо хочу виділити пошук копірайтера на форумах. Не можу сказати, що розцінки на їх послуги нижче, але якість в основному вище. Так як на форумі складніше створити новий аккаунт і залишитися не поміченим. Тут дорожать своєю репутацією, особливо люди з великим рейтингом.

    Хоча пошук на форумах має ряд проблем: платити доводиться першим, і завжди є ймовірність бути обманутим, тому працюєте на свій страх і ризик. Мені простіше і спокійніше працювати через біржі.

    Составление ТЗ

    Купівля готових статей

    Якщо купуєте статті для одержання з них трафіку, то готові статті не рекомендую взагалі купувати. Вони рідко бувають оптимізованими, а серед тих, що вже містять оптимізацію, рідко зустрінеш правильну.

    Готові статті часто являють собою рерайт, зроблений на швидку руку, крім того, недобросовісні автори, можуть взяти одну вихідну статтю і написати штук 5 однотипних (але нехай навіть унікальних статей). У підсумку, 5 осіб отримають практично ідентичну статтю.

    Такого роду публікації ідеальні при продажу посилань зі статей. Розглянемо алгоритм: приходить замовлення на розміщення посилання у новій статті, я шукаю серед готових підходящу, купую, розміщую на сайті і вставляю в неї посилання. Отримую чистий прибуток за кілька кліків. Цифри будуть різними і залежать від «пузомерок» сайту. Наприклад, сайт продає посилання за 250 рублів, а стаття обійдеться в 70 рублів. Чистий дохід 180 рублів. Хоча можна знайти невелику статтю і за 30 рублів (на 2к знаків).

    Серед готових статей окрему нішу займають майстер-класи, їх можна придбати тільки на форумах. Вони являють собою статтю-інструкцію з унікальними фотографіями процесу. В основному майстер-класи роблять по кулінарії і прикладного мистецтва. Вартість таких робіт в 2-3 рази вище звичайних статей, але воно того варто.

    На цьому всьому. Якщо залишилися питання по купівлі – сміливо задавайте їх у коментарях.