Просування для залучення трафіку і підвищення конверта

4

Якщо розглядати способи залучення трафіку, можна виділити кілька найпоширеніших. В рамках цього матеріалу ми поговоримо про роботу з пошуковими системами, інструментарії для пошукового просування, а також про розумних і недорогих способи підвищення якості трафіку для збільшення конверта при роботі з партнерськими програмами. Мова піде в першу чергу про пошукових системах «Яндекс» і Google, які можна без натяжки назвати абсолютними лідерами в Рунеті по безлічі критеріїв, головним з яких для нас є частка пошукового трафіку.

Починаючи працювати з пошуковим просуванням для залучення відвідувачів на свій сайт, потрібно чітко зрозуміти, що є тільки два способи вигідно задіяти пошуковики, і обидва вони пов’язані з серйозними витратами. В першому випадку витрачається багато грошей, у другому – багато часу. Тим не менш, працьовитість та інвестиції стовідсотково окупаються і здатні приносити гідний дохід. Важливо лише знайти правильну пропорцію грошових вкладень та власних зусиль.

Перший крок в нашій роботі – складання семантичного ядра…
Припустимо, ми працюємо з датингом і ллємо трафік через мережу сателітів на партнерку smartbucks.ru (upd: вже закрилася), бажаючи підвищити конверт. Насамперед варто відмовитися від спокуси використовувати високочастотні вирази типу «знайомства». Можемо гарантувати, що просування такого слова буде занадто дорогим і трудомістким справою. Краще знизити частоту, але вибрати легкопродвигаемые слова. Користуючись цим інтерфейсом: http://wordstat.yandex.ru/?cmd=words&geo=&page=1&text=знакомства+онлайн+в+москві&text_geo=Все, підбираємо аналогічні словосполучення.

Краще, якщо ви охопіть для початку 40-60 таких виразів з частотністю, що не перевищує 100-200 запитів щомісяця. Можна розбавити такий список масою дрібних пошукових фраз, аналогічних тим, що показані на нашому прикладі з посиланням на систему статистики. Просування сверхнизкочастотников справа проста, але ефект вони можуть дати карколомний – це найбільш цільові запити, людина майже гарантовано знайде ті, що шукав і купить послугу. А це як раз те, що від нього вимагається! Після складання семантичного ядра переходимо до роботи по розкрутці.

Почнемо з роботи над сайтом. Тут нам буде потрібно максимальна контентне наповнення з використанням ключових словосполучень. Як їх вибрати – ми вже розглядали вище, тепер залишилося тільки залити на сторінки нашого ресурсу тексти, які і буде зчитувати пошуковий робот Яндекса або Гугла. Особливу увагу приділіть тексту для головної сторінки сайту – вона має найбільшу вагу, тому туди варто проставити найцікавіші для нас ключевики. Текст можна написати самому, можна скористатися послугами копірайтерів. У випадку з копірайтерами розумніше не замовляти тексти з нуля, а купити рерайт – це обійдеться приблизно в 0,5-1 $ за 1000 знаків без урахування пробілів. Від таких текстів не потрібно оригінальності, важлива унікальність і вкраплення ключевіков.

Важливо! Ніколи не розміщуйте на сайті вкрадені де-небудь тексти. Це може призвести до того, що сайт буде навмисно занижуватися в рейтингах пошуковими системами. Про що писати, особливо замислюватися не варто. Досить помістити на сайт розділ «статті» або «корисні поради», куди можна заливати текстові матеріали. Не забувайте, що пошукові боти люблять, коли сторінки сайту облінкований один з одним за ключовими словами, чим більш логічну павутину посилань ви побудуєте всередині сайту, тим краще. Не забувайте про теги keywords, title і description – додавайте в них ключевики, використані на відповідних сторінках.

Коли робота з сайтом завершено, переходимо до зовнішнього просування – купівлі посилань. Тут також можна піти різними шляхами, але як перший крок рекомендуємо реєстрації сайту в каталогах. Тільки ні в якому разі не вибирайте безкоштовні сервіси – це марно і рейтингу нам не додасть. Краще прогнати сайт з унікальними описами по закритих базах каталогів, якими люблять ділитися вебмастера на оптимізаторських форумах. На кілька таких систем можна витратити до 30-40 $, після чого гарантовано отримаєте ряд перших місць по найменш частотними і конкурентним словами.

Потім два способи, про які варто згадати. Перший – тимчасове розміщення посилань з помісячним або щоденною оплатою. Для пошуку таких посилань підійдуть біржі зразок sape.ru. найбільше пошукові системи цінують тематичні або околотематические ресурси – у нашому випадку це сайти про знайомства. Тут все визначає бюджет, яким ви володієте. Краще купувати посилання з головних сторінок сайтів (морди), але вони і коштують дорожче. Внутрішні сторінки володіють меншою вартістю. Але і ефективність у них нижче. Зрозуміло, краще знайти золоту середину, щоб щомісячний бюджет на заслання був розумним.

Обов’язково перевіряйте сторінки, де ви купуєте посилання. Вони повинні обов’язково індексуватися пошуковими системами, інакше посилання втрачає сенс. Найпростіший спосіб – вбити адреса сторінки в пошукову систему для перевірки індексації. Пам’ятайте ще один важливий момент, краще брати сторінки, на яких розміщено не більше 5-7 комерційних посилань. Взагалі, в роботі з біржами важлива посидючість – перевіряєте кожне посилання, обов’язково дивіться на ТИЦ і PR сайту. Не варто також скуповувати посилання величезними партіями – це дозволить скоротити витрати, діючи за обставинами.

Другий варіант – посилання на постійній основі. Ми рекомендуємо в цьому випадку прибігати до написання статей та розміщення їх на спеціальних біржах (приклад – liex.ru). стаття хороша тим, що вона дає більший ефект, ніж проста посилання (до того ж у статті можна розміщувати 2-4 посилання), а правильно розміщена стаття зможе бути додатковим источноким трафіку. Головна умова – пишіть унікальні тексти. Не забувайте, що існують спеціальні програми для уникализации і розмноження текстів, за допомогою яких з однієї статті можна зробити сотні унікальних (це допоможе знизити витрати на копірайтинг).

Не закидайте просування на половині дороги. Регулярно перевіряйте позиції, додавайте на сайт свіжі матеріали (статті, новини), а також докупайте посилання або статті на біржах, щоб поправити позиції словосполучень. У топ хочете потрапити не тільки ви, тому доведеться регулярно приділяти час описаним вище речей. Натомість, правильно розкручений сайт буде джерелом великого об’єму не випадкового, а цільового трафіку.

Сам я зараз якраз працюю за такою схемою. Поки вдається заробляти до $800 в місяць. Але якщо подивитися топ вебмайстрів та їх конверт, розумієш, що це не межа і ще є до чого прагнути. Тепер треба працювати, працювати і ще раз працювати..