Просування сайту в соціальних мережах

5

Помітив, що дуже часто в статтях, я згадую термін – просування в соціальних мережах, однак по факту не написав жодної ще статті на цю тему. Непорядок! Сьогодні я виправлю цю ситуацію: Вам розповім про те, що таке SMO, SMM або, кажучи російською мовою – оптимізація сайту під соціальні мережі.

Просування сайту здійснюється завдяки широкому комплексу дій, який спрямований на отримання цільових відвідувачів з соціальних медіа-ресурсів. Зокрема, мова йде про блогах, спільнотах, соціальних мережах і тому подібних проектах. Сама абревіатура SMO (СМО) взята нами у зарубіжних оптимізаторів і розшифровується воно, як Social Media Optimization, якщо перекладати дослівно, то ми отримаємо Оптимізація (просування) в соціальних медіа.

Що дає просування сайту через соціальні мережі

В першу чергу хотілося б ще раз зробити акцент на тому, навіщо необхідно соціальне просування веб-сайту. Який толк від методів SMO?! Давайте розберемося, що дає оптимізація сайту під пошукові системи:Что дает продвижение сайта через социальные сети

  • Підвищує репутацію ресурсу поза сайту. Для комерційних сайтів, які здійснюють не тільки подачу інформації інтернет-користувачеві, але також продають товари або послуги за допомогою інтернету, дуже важливо мати позитивні відгуки про своєму ресурсі. Адже чим більше буде хороших відгуків на блогах, форумах, спільнотах, соціальних мережах – тим більше охочих з’явитися купити той чи інший товар на сайті. Це раніше було час, коли користувач вибирав інтернет-магазин «бум», зараз він чудово розуміє, що їх краще вибирати виходячи з реальних відгуків, які можна знайти в інтернеті.
  • Підвищує позиції в пошуковій видачі. Вже більшість оптимізаторів сайтів знають про те, що посилання в соціальних мережах суттєво впливають на пошукову видачу систем Яндекс і Google. Причому на Яндекс більший вплив робить Twitter, а на Google – Google Plus. Однак ми б радили здійснювати комплексне соціальне просування, щоб бути завжди на хвилі популярності.
  • Можливість отримати нових цільових відвідувачів. Дуже часто оптимізатори зациклюються лише на пошукових системах, в гонитві за трафіком, і дуже розчаровуються, коли не отримують належного результату. Однак при цьому вони зовсім забувають, що з соціальних мереж теж можна теж отримати клієнтів, причому вони часто набагато цінніше тих, що прийшли з пошукових систем.
  • Створення постійної аудиторії сайту. Важлива відмінна риса відвідувачів з соціальних мереж полягають у тому, що більшість з них стають постійними відвідувачами: повернуться на сайт ще не раз, так як вони могли увійти в Вашу групу підписатись на RSS-стрічку, стати Вашими друзями (по соц. мережі) і т. п.
  • Райдужна перспектива розвитку сайту. Якщо Ви плануєте розвивати свій проект протягом більше одного року, то Ви повинні завжди орієнтуватися не тільки на сьогоднішні тенденції, але і на майбутнє перспективи, які говорять про те, що в майбутньому, соціальне просування буде мати все більше і більше значення в загальному понятті просування сайтів. Отже, зараз Ви не повинні упустити момент – і зайняти відповідні місця в цій ніші, інакше потім боротьба ускладнитися в десятки разів.

На чому базується просування через соціальні мережі

У більшості методики просування є свої «титани», на яких будується все просування, SMO тому не виключення. Першим титаном є контент, він повинен бути найкращої якості, щоб у вас виникло бажання поділитися ним зі своїми друзями та знайомими через соціальні мережі. Головним критерієм хорошого контенту є його кількість. Статей на сайті повинно бути багато, але ось обсяг кожного поста повинен бути мінімальним – рівно стільки, скільки користувач зуміє прочитати і йому не стане нудно. Значить, в статтях не повинно бути ніякої «води», виклад має бути лаконічним і стислим. Однак при цьому, Ви повинні повністю розкрити зміст статті, тобто не дуже коротким. Золоту середину знайти практично нереально, адже кожна людина має різні можливості і бажання читати. Ось для цього і потрібно привабливе оформлення статті: використовувати різний шрифт, ілюстрації або відеоматеріали, що допомагають спростити сприйняття прочитаного.

Природно, далеко не для кожної теми можна створити ілюстрований матеріал або відеоурок, але якщо підійти до цієї справи з фантазією і бажанням, то, швидше за все, у Вас що-небудь та вийти. Оформлення тексту, допомагає менше часу витрачати на читання. Наприклад, Ви можете виділити в статті всі головні фрази та пункти іншим розміром, кольором або шрифтом.На чём базируется продвижение через социальные сети

При просуванні сайту через соціальні мережі, контент повинен бути оптимізовано таким чином, щоб його було цікаво читати людям, а не пошуковим системам.

Основні характеристики контенту орієнтованого на просування сайту в соціальних мережах:

  • Оригінальність або унікальність;
  • Актуальність і регулярне оновлювання;
  • Повнота інформації;
  • Чесність і правдивість інформації;
  • Контент повинен викликати емоції (негативні чи позитивні), так як тільки такий контент здатний спровокувати залишення посилання з соціальних медіа.
  • Інтеграція з соціальними мережами – другий важливий пункт просування в соціальних медіа системах. Ви повинні розуміти, що соціальні проекти не повинні підлаштовуватися під Вас, це Ваша зацікавленість, а значить і Ваші проблеми. Хоча інтегрувати на сайт соціальні мережі досить просто, при цьому можна навіть не володіти особливими знаннями в кодинге.

    Сьогодні можна виділити такі види інтеграції:

    • Реєстрація і вхід на сайт за допомогою соціальних мереж. Сьогодні все складніше і складніше змусити користувача зареєструватися на своєму проекті, і щоб хоч якось спростити цей процес, слід запропонувати йому варіант авторизації за допомогою соціальної мережі. Більш зручна реєстрація спонукає користувача стати більш активним на сайті, а також у нього виникне бажання повернутися на проект ще не один раз.
    • Впровадження кнопки «Like», «Подобається», «Зберегти», «Твітнуть» і т. п. Ці кнопки будуть служити певним поштовхом до дії. Зазвичай їх встановлюють в кінці статті.
    • Коментарі за коштами соціальних мереж. Дві найпопулярніші соціальні мережі (Facebook і ВКонтакте) пропонують кожному сайту вставити свій модуль коментарів, які збільшать число охочих до коментування, а також дадуть можливість залишати посилання в соціальних мережах на Ваш проект.
    • Установка виджитов соціальних груп. Користувачі повинні бачити, що на сайт підписана маса людей в соціальних мережах, значить і для себе можуть знайти щось цікаве.

    Дати можливість інформації на сайті виходити за межі цього проекту. Якщо у просуванні під пошукові системи ми орієнтуємося в основному на те, що інформація не повинна витікати з сайту, то тут навпаки, ми повинні користувачам надати всі можливості, які дозволять йому самому розповісти про піст, і дати посилання на повну версію матеріалу (на Ваш проект).

    Вихід інформації можна забезпечити за допомогою інтеграції з соціальними мережами, про які ми розповідали трохи раніше. Зокрема основний спосіб виходу інформації криється в спеціальних кнопках, які дозволяють опублікувати назва, опис і посилання на новину у своїх соціальних медіа: блогах, соціальних мережах, спільнотах, закладках і т. п.

    Питання: Навіщо користувачам ділиться посиланням?

    Відповідь: Кожен з відвідувачів хоче стати в якійсь мірі популярним, корисним і цікавим людиною в інтернет-співтоваристві. Таке перетворення може забезпечити інформація: якщо на сторінці користувача кожен день можна буде знайти корисну, цікаву і важливу інформацію. На нього стануть підписуватися інші члени співтовариства, тим самим показуючи свою зацікавленість. Іноді соціальні мережі використовуються в особистих інтересах, щоб зберегти в мережі важливі і цікаві посилання, до яких доведеться ще раз звернутися.

    Користувачеві має бути, по-перше зручно ділитися прочитаної новиною; по-друге, кнопки повинні бути добре видно на сайті, а не губитися в дизайні; по-третє, намагайтеся заохочувати відвідувача, який збирається це зробити. Заохотити можна різними способами, можна елементарно написати: «Дякую, що додали наш пост: {кнопки соціальних мереж}!». До більш активних методів можна віднести проведення різних міні-конкурсів, наприклад: «Серед тих людей, хто додасть статтю в соціальні мережі, буде розіграний і грошовий приз!» або «Кожному передплатнику – хороші знижки!».

    Створення тематичного проекту для формування постійної аудиторії сайту. Важливу роль при просуванні займає те, наскільки узконаправлен той чи інший проект. Справа в тому, що тематичний сайт в соціальних мережах просунути набагато простіше, ніж проект, розрахований на широку аудиторію.

    Приклад з життя: Візьмемо два кіно-проекту, один є порталом, де розміщуються трейлери, новини, чутки, фільми в онлайн форматі, рецензії, думки, інтерв’ю з зірками і т. д. Інший являє собою тільки збори фільмів в онлайн форматі. З точки зору SEO перший портал здатний зібрати більше людей з пошукових систем, за рахунок просторості семантичного ядра. Однак при цьому він поступається другому проекту в соціальному просуванні, за рахунок своєї «різномаїття». Якщо прийняти за аксіому вираз «SEO вмирає!», то більше перспектив у другого проекту.Продвижение компании в социальных сетях

    Просування компанії в соціальних мережах

    Одним з методів просування в соціальних мережах є створення компанії / групи / аккаунта на медіа-ресурс з метою піару (реклами) свого веб-сайту або продукту. Вид компанії може бути абсолютно різною, наприклад: у «Facebook» та «ВКонтакте» — це група, в «Twitter» — це аккаунт. Однак суть просування та інструменти при цьому не дуже змінюються. Ось основні з них:

    • Не перетворюйте компанію в збірник реклам Вашого сайту. Великою дурістю багатьох груп (або акаунтів), є той факт, що вони в ній публікують тільки посилання на свій проект. Реклама в чистому вигляді нікому нецікава!
    • Дотримуйтесь тематичність. Часто зустрічаю компанії, які намагаються розбавити свої рекламні посилання більшим почуттям гумору фразами, анекдотами, жартами, смішними картинками і шокуючими відео. Так можна робити, тільки якщо це відповідає Вашій тематиці чи не суперечить їй. Однак у більшості випадків, ці посади є зайвими. Якщо хочете розбавити свою стрічку, то в ній краще публікуйте посилання на тематичні пости та статті, але при цьому посилання не повинні вести на прямих конкурентів.
    • Будьте актуальними. Пам’ятайте, що всі новини в соціальній сфері з’являються швидше, ніж на більшості веб-сайтах. Отже, Вам дуже важливо бути в подачі своїх постів – першими. Дайте можливість своїм читачам отримувати інформацію з перших вуст. Нехай у них виникне відчуття, що Ви тримаєте руку на пульсі». В такому випадку, Ваша група вже зможе розвиватися лише тому, що в ній новини надходять раніше, ніж в групах конкурентів.
    • Не надоедайте своїм читачам. В залежності від тематики сайту, змінюється і частота наповнення групи в соціальних мережах. Наприклад, новинні ресурси повинні публікувати свіжі новини щогодини, а ось комерційні проекти досить оновлювати 5-6 разів у тиждень.

    Вдалого просування в соціальних мережах!