Реєстрація в каталозі DMOZ

3

Просування і пошукова оптимізація сайту — це довгий і складний процес, який вимагає великої кількості знань і досвіду. Прийнято ділити пошукову оптимізацію на зовнішню і внутрішню, роботу над посилальної масою і роботу над самим сайтом (контентом, дизайном, навігацією, складанням семантичного ядра і т. д.). І хоча внутрішня оптимізація настільки ж важлива для просування, як і складна, багато часто нею нехтують, піклуючись тільки про посилання. Зокрема, багатьох цікавить питання про джерела отримання безкоштовних посилань, оскільки з платними зазвичай все зрозуміло.

Один з найбільш старих способів отримати безкоштовну посилання — зареєструватись в каталозі. У зв’язку з модою на такі реєстрації з’являлося величезна кількість каталогів. Багато з них приймалися всі сайти поспіль, в тому числі і зовсім низької якості. Саме із-за них перебування в більшій частині каталогів не несло користі сайтів вебмайстрів та популярність такого способу просування, як реєстрація сайтів в каталогах почала різко падати. Хоча і сьогодні можна зустріти пропозиції про прогоні по базі в кілька тисяч каталогів. Зазвичай виконавці такої роботи обіцяють зростання відвідуваності та тематичного індексу цитування. Однак часто ці обіцянки не виконуються саме із-за низької якості каталогів. Більшість сеошників давно прийшли до висновку, що реєстрації в каталогах хоч і не пішли в минуле, але реєструвати свій сайт в усіх каталогів просто нерозумно. І шкідливо. Сусідство з гавносайтами в каталозі на користь ще нікому не йшло. Можна зробити висновок, що реєструвати сайти в каталогах все-таки потрібно, але самі каталоги потрібно ретельно підбирати.

Найбільш шановані серед російських вебмайстрів каталоги — це, звичайно ж, Яндекс каталог (Реєстрація в Яндекс каталозі) і Дмоз (каталог DMOZ). Перший актуальний тільки для російськомовного сегменту інтернету, а другий для всієї глобальної мережі. Нижче Ви знайдете опис самого каталогу, та коротку інструкцію по реєстрації в каталозі DMOZ та інформацію про те, які плюси дасть вашому сайту перебування в цьому каталозі.DMOZ каталог

Каталог DMOZ — це самий популярний і шанований каталог інтернет сайтів у всьому світі. Цей сервіс належить компанії AOL (США). Розміщення в каталозі завжди було і сподіваємося, що буде безкоштовним. Модерація та інші роботи над каталогом DMOZ виконують тисячі добровольців по всьому світу (щось на зразок вікіпедії). Ці добровольці займаються оцінкою сайтів, що входять в каталог, а також розглядом заявок на вступ.

Одна з основних рис каталогу DMOZ, яка виділяє його серед інших — це багатомовність. Навіть якби каталог і зберігав сайти на десятках мов, але інтерфейс був би повністю англійську, то це був би вже не DMOZ. До речі, російська мова каталог DMOZ також підтримує.

З’явився каталог dmoz в 1998 році 5 червня. Взагалі по-хорошому каталог потрібно називати Open Directory Project, а дмоз це скорочення від домену directory.mozilla.org, на якому він довгий час розміщався. Але відвідувачам стало незручно використовувати настільки довге доменне ім’я, тому змінили на адресу dmoz.org.

В каталозі присутні більш ніж 5 мільйонів сайтів, у більш ніж 700 категорій і на більш ніж 100 мовами. Цифри вражаючі звичайно, але нас з вами цікавлять лише дві речі: як додати сайт в dmoz і що нам дасть перебування в dmoz. На ці питання я спробую відповісти нижче.

Що дає каталог DMOZ?!

По-перше. Наявність в каталозі DMOZ свідчить про високій якості сайту та його авторитетності. Пошуковики відносяться до такого сайту відповідно.

По-друге. Пузомірки. DMOZ має PR=7 і ТІЦ=2800. Зрозуміло, що посилання з такого сайту будуть дуже корисні для вашого ресурсу. Відомі випадки, коли молодий сайт потрапляв в Дмоз і в наступний апдейт отримував PR=4.

По-третє. Бази Дмоза використовуються багатьма пошуковими системами та інтернет-сервісами. Таким чином, потрапивши одного разу на сторінки ДМОЗ каталогу, ви отримаєте декілька посилань з трастових сайтів. Але найбільш нам цікаво те, що база DMOZ використовується гуглом. Якщо провести аналогію з Яндексом і Яндекс каталогом, то можна зрозуміти, що гугл буде ставитися до сайту DMOZ краще, що позначиться на позиціях у видачі тільки позитивно.

В-четвертих. Крім збільшення відвідуваності (випливає з попереднього пункту), перебування в каталозі істотно підвищує ціну на посилання, що продаються зі сторінок вашого сайту. Ну а якщо ви вирішите продати сайт цілком, то від перебування його в каталозі DMOZ тільки виграєте.

Як потрапити в DMOZ

Реєстрація в каталозі dmoz, як вже було сказано вище, безкоштовно. Все що потрібно, щоб потрапити в каталог dmoz це:

  • Мати якісний сайт, який підійде для каталогу за всіма параметрами.
  • Подати правильно заповнену заявку на розгляд модераторів.
  • У заявці особливу увагу приділити опису сайту і вибору розділу. Цих розділів настільки багато, що в них дуже складно не заплутатися.
  • Чекати розгляду заявки.
  • Всі вимоги до якості сайту та заповнення заявки є на сайті каталогу. Якщо вирішите спробувати додати свій сайт туди, то бажаю вам удачі.