Реєстрація в Яндекс Каталозі

3

Оптимізація сайту, підвищення його позицій у видачі пошукових систем по цікавим вебмайстру запитах — це досить складний і багатогранний процес. Значною частиною цього процесу є отримання зворотних посилань на сайт, якісних посилань, посилань з потрібними анкорами.

Один із способів отримання посилань — це реєстрація сайту в каталогах. Але виникає питання: чи варто реєструвати сайт в усіх доступних каталогах. Одні вважають, що різке збільшення посилальної маси може нашкодити сайту, інші вважають, що більшість каталогів — просто смітника посилань, користі від яких ніякого немає. В цьому пості не буде даватися оцінка цим думкам і не буде дана відповідь на поставлене вище питання. Краще поговоримо про каталозі, який дійсно заслуговує уваги будь-якого вебмайстра.

Отже, мова йде про Яндекс Каталозі. Швидше за все, ви вже користувалися цим ресурсом в якості звичайного користувача, шукали там потрібні сайти тієї чи іншої тематики. Тепер мова піде про те, щоб стати учасникам каталогу, про те, як додати сайт в Яндекс Каталог, які переваги сайту дає перебування в ньому.

Регистрация в Яндекс Каталоге

Яндекс Каталог — найавторитетніший в російськомовному сегменті інтернету каталог сайтів. Свою авторитетність він придбав не тільки завдяки жорсткої модерації, але і завдяки тому, що каталог — власність найбільшої російської пошукової системи Яндекс. Зрозуміло, що до сайтів, які розміщені в цьому каталозі, сам Яндекс ставиться більш прихильно. Ну а модерація забезпечує чистоту каталогу, наявність в ньому тільки якісних сайтів, що не може не бути на руку кінцевим користувачам сервісу.

Що дає реєстрація в Яндекс Каталозі

Існують різні думки на цей рахунок і деякі з них оманливі. Ми розберемо і ті і інші, щоб Ви точно знали, що дає каталог сайтів Яндекса.

1. Відвідуваність. За статистикою Яндекс Каталог відвідують більше 4-х мільйонів чоловік щомісяця. Здавалося б, знаходження сайту в Яндекс Каталозі повинно забезпечувати йому величезну аудиторію відвідувачів. Але, на жаль, це не так. 4 мільйони унікальних відвідувачів звичайно нікуди не втрачаються, вони переходять лише на ті сайти, які розташовані на верхніх позиціях тієї чи іншої рубрики. До речі, всі сайти в рубриці ранжуються по цитованості, тобто за показником ТІЦ. Звичайно, після зміни дизайну каталогу відвідувачів стало більше, але не набагато. До більшості сайтів трафік просто не доходить, але засмучуватися не варто.

2. Логічно, що якщо сайт знаходиться в каталозі Яндекса, то він підходить під поняття «якісний сайт» за версією Яндекса. Відповідно цей якісний сайт повинен мати деяку фору у видачі пошукової системи Яндекс. Так і є. Багато власників сайтів підтверджують, що після додавання сайту в Яндекс Каталог, позиції у видачі різко зросли по багатьом ключів. Це навіть без урахування можливості вставити в заголовок сайту в каталозі потрібний ключевік.

3. Пузомірки. Ну, куди ж без них. Посилання з Яндекс Каталогу може забезпечити сайт високим показником ТІЦ і PR, так це? Не зовсім. Сама по собі посилання з каталогу з вашим Тіцем нічого не зробить. Поки вона буде одна. Але присвоїти тематику сайту і додати значну вагу до іншим вашим зворотним посиланням вона може. Наскільки я знаю, посилання з каталогу взагалі не індексується Яндексом.

4. Є думка, в усякому разі, серед новачків воно точно є, що реєстрація сайту в каталозі Яндекса (тобто його перебування в ньому), рятує сайт від фільтрів і бана з боку Яндекса. Сподіватися на це нерозумно. Адже сенс каталогу в зборі якісних сайтів. І якщо Ви перетворите свій веб-проект у купу посилань і неунікального тексту, то врятувати вас ніщо не зможе.

5. Ручне визначення регіону або регіонів (до 5-ти). Додати сайт в Яндекс Каталог — це єдина можливість вручну вибрати регіон. Про регіональній видачі і про те, наскільки важливо комерційних сайтів просуватися саме по ній, краще почитати окремо.

6. Гроші. Все заради них ;)

Продаєте Ви посилання або заробляєте на трафік — Яндекс Каталог збільшить Ваші доходи. З одного боку посилання з сайту, який знаходиться в ЯК коштує набагато дорожче, з іншого — за рахунок підвищення трасту ваша відвідуваність помітно збільшиться. Ну, а якщо Ви вирішите продати свій сайт, то ціна його буде значно вище.

Як потрапити в Яндекс Каталог

Як зареєструвати сайт в Яндекс Каталозі? Зробити це просто. Потрібно лише правильно заповнити форми опису. Набагато складніше зробити сайт, щоб в якості і корисності для користувачів Яндекс не було сумнівів. Вимоги до сайтів краще почитати на сторінках самого каталогу.

Варіантів розміщення існує 2: платне і безкоштовне.

Безкоштовне зі зрозумілих причин здійснюється безкоштовно, а реєстрація в Яндекс Каталозі платна — варто на момент написання статьи12500 рублів (як ми знаємо вартість реєстрації в Каталозі Яндекс — цілком виправдана).

АЛЕ. Відправляючи сайт на платну реєстрацію в Яндекс Каталозі, Ви не отримуєте гарантій, що сайт потрапить в ЯК. Гарантується лише те, що заявку розглянуть в першу ж добу. А ось розгляду безкоштовної заявки можна чекати і півроку.