Що таке поштовий спонсор або поштовик?

4

Це стаття з циклу «Що Таке?» В ній Ви дізнаєтеся, що таке поштовик (поштовий сервіс або поштовий спонсор) і як можна заробити на поштових спонсорах і дізнаєтеся, чи вигідна ця робота.

Поштовий спонсор (поштовик) — це сервіс, який розсилає користувачам листи. В кожному листі міститься посилання на який-небудь сайт. Як тільки Ви перейшли по посиланню і переглянули відкрився сайт, на Ваш рахунок зараховують певну суму грошей.
В кожному поштовому клієнті встановлена своя сума оплати за один лист (в основному ця сума коливається від 0,01 центів до 1 цента)

Як працює поштовий спонсор?
Наприклад, хтось (назвемо його рекламодавець) створив сайт. Тепер йому потрібно залучити на цей сайт користувачів…

Він реєструється в поштовому сервісі і купує рекламну розсилку листів користувачам. У листі рекламодавець публікує текст і посилання на свій сайт.
Саме ці листи і отримують користувачі поштовиків і за їх перегляд отримують гроші.

Одним словом, поштовий спонсор — це місце, де рекламодавці купують відвідувачів на свій сайт, а користувачі отримують гроші за відвідування сайтів рекламодавців.

Зазвичай поштові спонсори містять не тільки секцію оплати за читання пошти, але і інші секції, такі як:
— Секція оплати за кліки. В ній розташовані посилання на сайти рекламодавців. За перехід по кожному посиланні і перегляд, відкрився сайту, ви отримуєте гроші.
— Секція серфінгу. У вашому браузері, через кожні 15-30 секунд будуть грузиться сайти. За кожен сайт Ви отримаєте 1 кредит або близько 0.002$
— Секція оплати за виконання завдань. Тут вам заплатять за якусь виконану дію. Наприклад перехід за кількома посиланнями, проголосувати, або зареєструватися на якому-небудь сайті. Оплата за завдання коливається від 0.01$ до 0.1$
— Секція реєстрацій. Тут вам платять за реєстрацію на інших сайтах, в тому числі і на поштових спонсорах.
— і багато іншого.

Скільки можна заробити?

Доведеться дуже багато працювати, щоб заробити хоч якусь копійку. Але все-таки багато заробляють дещо на цьому. Скільки? Спробуємо підрахувати на прикладі:
Припустимо, ви зареєструвалися в одному поштовику. Кожен день до Вас на пошту приходить 10 листів.
Ви витрачаєте 5 хвилин, на їх прочитання і отримуєте: 0.002$ * 10 = 0.02$
Клікаєте на 10 платних кліків, витративши 5 хвилин, отримуєте: 0.002$ * 10 = 0.02$
Виконуєте 5 платних завдань, за кожне по 5 центів, витрачаючи на кожне по 5 хв, отримуєте: 0,05$ * 5 = 0,25$
Робите 5 реєстрацій, за кожну реєстрацію отримуєте 5 центів. Витративши по 5 хвилин на реєстрацію, отримуєте: 0,05$ * 5 = 0,25$
У підсумку: витрачаєте 60 хвилин, отримуєте: 0.02$ + 0.02$ + 0,25$ + 0,25$ = 0,54$

В місяць заробляємо: 0, 54$ * 30 =16,2$
Але це на прикладі, зазвичай на одного спонсора в день витрачається менше часу (найчастіше реклами не вистачає) і отже виходить менше грошей. Саме тому потрібно реєструватися в декількох почтовиках відразу і працювати з ними. А це додаткова витрата часу і сил. І було б здорово, якщо б все було ідеально, але на жаль (або на щастя) нічого ідеального немає. Поштовик може випадково закритися або виявитися шахраїв і не виплатити обіцяних грошей.

Зараз я не працюю з поштовиками і вам не раджу! Раніше працював з великою кількістю, але зрозумів, що набагато прибутковіше і цікавіше заробляти іншими методами, які будуть описані на цьому блозі.

Щоб заробляти в почтовиках більше грошей — треба залучати рефералів. Чим більше рефералів, тим більше буде Ваш заробіток. В принципі якщо рефералів багато, то можна взагалі нічого не робити – будуть приносити дохід реферали. Але набирати рефераллов — це не проста задача.

Детальніше про рефералах читайте в наступній статті.