Що таке семантичне ядро?

3

За останні кілька років створення та розвиток сайтів зробило крок далеко вперед. У більшості випадків Інтернет-ресурси використовують для заробітку, який безпосередньо залежить від частоти відвідування. Яка в свою чергу залежить від оптимізації сайту, в основі якої лежить семантичне ядро використовується як для зовнішнього так і для внутрішнього просування. Однак таке поняття, як «семантичне ядро» (SEO-шному колі, позначається абревіатурою «СЯ»), у новачків викликає певну паніку, так як вони не знають, що це таке, а також як його скласти і тим більше використовувати на практиці.

Проте якщо хочете досягти реально гідних і швидких результатів, без нього не обійтися, ну а ми, у свою чергу, допоможемо розібратися в даному понятті.

Семантичне ядро – це перелік головних пошукових фраз, за якими сайт буде просуватися в пошуковій видачі. Причому ці фрази зобов’язані бути ключовими запитами, тобто ними повинні цікавитися і інші користувачі мережі Інтернет. Крім того, семантичне ядро, що являє собою, список слів і словосполучень, які визначають конкретну тематику сайту, що в свою чергу дає можливість правильно скласти категорії ресурсу.

Як формується семантичне ядро сайту?

Створити СЯ сайту здається досить нескладним процесом. Ну а що? Придумав теоретичні словосполучення, за яким будуть знаходити в пошукових системах Яндекс і Google, записав їх і на основі цього створив сайт. Якби було все так просто…

По-перше, відразу хочемо сказати, що якщо ніколи не стикалися з запитами, не зовсім розумієте, що це таке, то рекомендуємо звернутися за допомогою до професіоналів, які зроблять хоч невелике ядро, яке допоможе в просуванні + ви зрозумієте, що повинен являти собою даний СЯ.

По-друге, не дарма обумовлюється такий момент «фрази зобов’язані бути ключовими запитами». Це означає, що фрази слід брати лише ті, які реально дуже часто задаються людьми. Самим простим, зручним і зрозумілим помічником у цій справі стане сервіс Яндекса: Підбір слів. Він дуже поширений і користується довірою у колі оптимізаторів.

Отже, як же підібрати ключові запити для свого СЯ:

В спеціальне поле вводите свій потенційний запит, який характеризує тематику вашого Інтернет-ресурсу. Наприклад, ви уявляєте ділера по продажу автомобілів, і хочете, щоб ваш сайт був видний в пошуковиках тим людям, які ввели фразу «Де купити машину». Його-то ми і вводимо в поле.

Через пару секунд обробки сервіс виводить нам відповідь в ось такій таблиці:

таблица wordstat

У лівій таблиці, яка нас і цікавить — ми бачимо дві колонки: «Статистику за словами» і «Покази на місяць». Чим більше показів конкретного запиту, тим більше людей прийдуть на ваш сайт, якщо він буде за нього в пошукових системах на перших позиціях.

Однак ми бачимо, що всі запропоновані запити нам не підходять, адже деякі шукають: де придбати «пралку» або швейну машинку, відповідно нам треба вибрати лише вузькі запити, відповідні нашої тематики.

Коли запити відібрані, закиньте їх у стовпчик у документі Excel, а навпаки введіть частоту запитів, проте не ту, яку ви бачили раніше, а нову. Перевірити точну частоту запиту можна все в тому ж сервісі, однак тепер доведеться вводити кожне слово окремо, укладаючи його в такі знаки: «!приклад !запиту». Наприклад:

пример запроса

Крім того, отримані запити, слід згрупувати – розділивши їх на категорії і окремі сторінки. А тепер уявіть, якщо планується створення великого сайту, де буде більше 500 запитів… Природно, що для цих цілей потрібно буде використовувати спеціальні програми, типу Key Collector, який парсити не тільки Вордстат (сервіс по підбору ключових слів), але також і пошукові підказки, статистику і т. п. джерела, які в сумі дають можливість скласти повну картину Семантичного Ядра.

Де можна замовити семантичне ядро?

Як бачите, роботи багато і її потрібно добре вивчити, тому новачкам, напевно, простіше буде замовити СЯ. Де купити? Відповідь дуже проста – практично на кожному SEO форумі, наприклад на MaulTalk, SearchEngines і т. д. Ціна підібраного якісного семантичного ядра, може різнитися від 10$ до 300$ і більше, це вже залежить від тематики сайту і від того, скільки саме Вам потрібно пошукових запитів.

На цьому у мене все. Удачі!