Як навчитися писати статті

5

Ранжуючи сайти по тим чи іншим запитам, пошукові системи в першу чергу звертають увагу на якість текстового контенту. Сьогодні ми поговоримо про те, яким повинен бути текст для успішного просування.

Пункт 1: обсяг тексту
З роками запевнення представників Яндекса про те, що пошукова система віддає переваги сайтів, які зручні користувачам, стають все більш схожими на правду. Більше немає сенсу писати величезні онучі тексту, розбавляючи водою тонни ключових слів. Текст повинен бути середньої довжини. Таким, щоб користувач міг дочитати його до кінця і не закрити сторінку від перевтоми. Ідеальний обсяг знаходиться в межах 1200 – 3000 знаків, але нічого не буде страшного, якщо написати статтю для сайту більшого обсягу. У більшості випадків цього достатньо для того, щоб розповісти відвідувачеві про свій товар, послугу, або передати іншу інформацію.

Великі тексти, які дійсно наповнені якісною інформацією, краще постаратися розбити на більш дрібні. Таким чином, сформуєте цілий цикл статей на одну тему.

Пункт 2: щільність ключових слів
Цей пункт дасть відповідь на питання: «Як писати seo статті?!». Оптимізатори часто намагаються обчислити ідеальну щільність ключових слів, наївно вважаючи, що так можна буде брати будь-які Вершини. По своєму досвіду можу сказати, що щільність не головне. У різних тематиках в Топі середня щільність ключових слів сильно різниться. Якщо є, якась конкуренція, то без покупки посилань не обійтися. А обійти конкурента, який знає, як купувати посилання в sape, тільки за рахунок якісного контенту не вийде.
Достатньо мати в статті 3-4 входження потрібного ключового слова для того, щоб вона могла добре ранжируватися. При цьому вкрай бажано, щоб входження ключевіков було в Title.Правильная SEO–оптимизация текста для Яндекса

Пункт 3: грамотність
Більшість користувачів шукає інформацію, забиваючи в пошуковий рядок запит, а швидше теги. Тобто не «купити дитячу коляску в Москві», а «дитяча коляска москва купити». Таке словосполучення навіть самий тямущий копірайтер не зможе грамотно вписати в текст. А якщо і впише, то з порушенням всіх правил російської мови. Оптимізатори часто наполягають на використанні саме некоректного «тегового» ключа в тексті. В цьому вони не праві. Помилки у тексті – вірний шлях до поганого ранжирування. А запити типу який ми вже згадували раніше: «дитяча коляска москва купити» потрібно підтягувати в ТОП за рахунок покупки посилань з такими анкорами. Тому не забувайте писати хороші статті, тобто для людей, а не для пошуковиків.

Пункт 4: форматування тексту
Звичайно, це не самий важливий фактор. Однак, не звертати увагу на такі дрібниці, значить збільшувати терміни і ціну просування в майбутньому.
Текст не повинен йти суцільний простирадлом. Краще всього, якщо він буде розділений на абзаци, з наявністю списків, підкреслення, виділення важливих ділянок. По-перше, це вітається ботами. По-друге, це зробить текст більш придатним для читання користувачем, а отже, змусить його затриматися на сторінці довше. Таким чином, ми підтягнемо поведінкові фактори, які в Яндексі з недавніх пір дійсно «рулять».

Ось, мабуть, і все, що стосується оптимізації тексту. Про оптимізацію сторінки в цілому ми поговоримо в наступних статтях.