Як почати інфобізнес з нуля

4

Прибуток від навчання – чи це можливо? — Так, звичайно. Головне знати сам механізм і потяг рушить. Але, як це реалізувати? Є два шляхи створення свого бізнесу з нуля:

  • Заробляти, використовуючи знання – значить перетворювати отримані знання в гроші, шляхом постійного вивчення нових ідей, стратегій і подальшого їх застосування у житті.
  • Заробляти, отримуючи знання – ділиться своїми отриманими знаннями з іншими, створювати знання самому), але за певну плату.

Автори BlogWork.RU не заперечують, що є й інші варіанти, але поки обмежимося тільки двома. Перший варіант простіший шлях, так як ви віддаєте інформацію безпосередньо користувачеві, яка вже існує. Другий – вже складніше, оскільки потрібно винаходити все самому, але це вже і називають інфобізнес! Що це означає? Говорячи простою мовою, ви можете спокійно заробляти гроші тільки з того, що будете ділитися своїми знаннями в чим-небудь з людьми, які в цьому зацікавлені.

Тепер давайте розберемося, яким чином можна створити такий бізнес!

5 кроків, здатних створити інфобізнес з нуля

1. Вибираємо тему курсу

Для початку потрібно визначитися, ніж ви, так сказати, майстер. Адже буде не зовсім розумно навіть намагатися розповідати людям про те, що вони вже давним-давно знають або у чому ви дилетант, а тим більше вимагати за це оплату. Задайтеся питанням про те, що вам вже відомо чи зрозуміло – це і буде Вашою темою. Якщо ж набутих знань у Вас небагато, намагайтеся розширити свої пізнання. У разі, коли навіть нічого збільшувати, виберіть суміжну чи іншу привабливу для себе тему, вивчіть її (до кожної дрібниці), пропрацюйте в своїй голові і вуаля – Ви вже цікава людина.

План инфобизнеса

2. Збільшити глибину знань і продумайте прості приклади

Отже, «казанець» киплячих знань, який є в вашій голові, вже є. Далі головне цей «суп» не розлити і довести до певного смаку (адже ви ж не хочете годувати людей нісенітницею?). Для цього потрібно систематизація, простіше кажучи – розбиття по блокам. Кожен «інгредієнт» вашого «супу» потрібно буде вивчити з усіх боків так, для доступності його донесення покупцям, щоб навіть п’ятирічній дитині це здавалося простіше простого.

Те, що ви готуєте», має бути простим для розуміння. Це гарантує вам велику кількість клієнтів, але при цьому ви позбавите себе від безлічі непотрібних і одночасно, банальних і поширених запитань і уточнень. Знання потребують обробки, тобто порядку і систематизації.

3. Упакуйте свої знання

Якщо ми все розбили по блокам, акуратно все розставили по поличках, то тепер нам потрібно знати, як все правильно записати і піднести кінцевому споживачеві. Тобто потрібно вивчити процес запису своїх знань на відео (можна обрати інший формат), його озвучення (якщо це необхідно), редагування і склейку сюжетів. Далі потрібно це все упакувати на диск (якщо кінцевий продукт буде саме таким) і красиво оформити. Адже на практиці бувають унікуми, які просять чималі гроші за їх «унікальні» відеоуроки (намагаються чогось навчити), коли навіть не можуть створити правильну і яскраву обкладинку для диска. Людина в першу чергу дивиться не на продукт (його зміст), а на упаковку (його зовнішній вигляд) – зустрічають по одягу… За статистикою від цього залежить 70% успішних продажів.

4. Вивчіть цільову аудиторію свого майбутнього інфопродукта

Кому потрібні ваші знання? Можна і по-іншому запитати: «Хто купить ваш інфопродукт?». Зрозумійте, тут не все так просто, як про це можна говорити. Насправді цей пункт повинен бути першим, тому що він найбільш важливий, проте ми не стали порушувати логічну послідовність. Потрібно чітко знати: для якої аудиторії, для якого віку, соціальної групи і достатку ваші потенційні клієнти, яким ви збираєтеся продати свій товар.

Подробности инфобизнеса

Для цього і потрібен бізнес-план. Бізнес-план – це основа будь-якої справи (особливо в інфобізнес), яку слід виконати максимально ефективно, з мінімальними витратами, розраховану за часом (на певний термін). До цього потрібно поставитися дуже серйозно і відповідально. Чим більше деталей ви пропишіть в бізнес-плані, тим більше гарантій на ваш успіх. Однією з деталей і є цільова аудиторія.

Але розрахунки цільової аудиторії інфопродукта не беруться з повітря. Все повинно мати обґрунтовану підставу. В якості підстави можна досліджувати тенденції в мережі, і вирахувати відсоток зацікавленості та доступності інформації, яку ви пропонуєте купити. Весь цей блок називається – збір інформації. Це найдовший і найскладніший пункт або процес, який треба пройти.

5. Приклад з життя або вчимося будувати свій інфобізнес на чужому успіху

У мережі існує велика кількість «нахлібників», які тільки те і роблять, що просять грошей, пропонуючи просту нісенітницю. Але є й такі, які такими не є, і створюють дуже якісні навчальні відеокурси. Однин з таких хороших прикладів Євген Попов, і він є творцем близько десятка відеокурсів про сайтобудуванні і мовами програмування.

Починав Євген з курсів для новачків і за перший рік отримав безліч подяк, хороших відгуків і достатню суму грошей, щоб продовжувати свою справу далі і розвивати його. Він все дуже добре і детально пояснює, наводить приклади і саме головне (для мене зокрема) – наочно показує, що і як потрібно робити.

У вас всё получится!

Як показують тенденції зростання його бізнесу – його товар потрібен людям, він корисний, а якість задовольняє більшість споживачів. І це ключовий момент!

Ну і на завершення нашої сьогоднішньої статті, ми хотіли б дати таку пораду: «Не лізьте в інфобізнес, якщо вам нічого сказати або показати! Ви повинні бути чудовим викладачем, і вміти приводити прості приклади, взяті не десь на стороні, а з особистого досвіду!»