Як покращити сайт?

3

На певному етапі життя сайту, блогу чи Інтернет-магазину, власник замислюється про його поліпшення. Це може бути пов’язано з різними причинами: із метою збільшення доходу, при моральному старіння сайту, просто за бажанням, або ж після санкцій пошукових систем. У будь-якому з цих випадків, поліпшення свого ресурсу має одні і ті ж дії, адже постулати якісного сайту однакові, тому ми їх ми і розглянемо далі.

Для поліпшення ресурсу необхідно:

  • Поліпшити поведінкові фактори
  • Удосконалити юзабіліті сайту
  • Змінити зовнішній вигляд сайту
  • Дотримуватися загальних рекомендацій

Ремонт сайта

Поліпшите поведінкові фактори

На сьогоднішній день дуже важливу роль в пошуковому просуванні сайтів грають поведінкові фактори, і це цілком логічно. Якщо раніше на зростання відвідуваності та якість ресурсу в баченні Яндекса грали посилання, а потім ще й довгі унікальні тексти, то тепер одним з головних факторів в просуванні і ранжируванні його в пошукових системах, є його поведінкові фактори.

Поведінкові фактори – це дії користувача на сайті: час перебування, переходи з внутрішнім сторінкам, діляться користувачі посиланнями на ресурс в соціальних мережах, приходять повторно і т. п.

Для поліпшення поведінкових факторів необхідно мати красивий і зручний дизайн сайту, цікаву, актуальну і повну інформацію по темі статті і т. п. Завдяки правильно продуманої навігації сайту і грамотної внутрішньої перелінковки статей, ви зможете збільшити кількість переходів по сторінках, зростання показника яких суттєво покращує рівень сайту в баченні Яндекса.

Що стосується сірих методів накрутки поведінкових факторів, то вони розпізнаються Яндексом і, зрештою, тільки нашкодять ресурсу, причому такі дії можуть і зовсім виявитися фатальними для ресурсу.

Адрес сайта

Удоскональте юзабіліті сайту

Невід’ємною частиною покращення сайту є і юзабіліті. Юзабіліті сайту також відноситься до факторів, які так чи інакше впливають на ранжирування.

Юзабіліті сайту (зручність його використання) – це сукупність факторів зовнішнього вигляду: красивий дизайн, читабельний текст, наявність вичерпної інформації у статті, ненав’язливість реклами і т. п.

Знову-таки ми бачимо, що це все цілком природні і логічні фактори, які в поданні будь-якого вебмастера є невід’ємною частиною якісного сайту. Про дизайн сайту ми розповімо нижче, а інших аспектів поверхнево торкнемося тут.

Що стосується читабельності тексту, то він повинен бути чорного кольору на білому, а краще на сірому тлі. Контраст білого з чорним — найкращий, користувачеві буде зручно читати матеріали на вашому сайті, а якщо фон буде сірим, то у відвідувача не будуть боліти очі. Стаття повинна включати в себе вичерпну інформацію, причому це має бути не тільки текст, використовуйте заголовки, маркери тощо Включайте в свої статті картинки, вони облагороджують статтю, завдяки чому вона стає більш красивою і її зручніше читати. Також ви можете використовувати інфографіку і відео, що дуже зручно для відвідувачів і вельми позитивно сприймається пошукачем.

Окремо хочемо торкнутися реклами на сайті. Іноді в гонитві за грошима, вебмастера забувають про зручність користувачів і начиняють свій ресурс величезною кількістю реклами. Це, звичайно ж, негативно позначається на зручності відвідування ресурсу, особливо якщо реклама не контекстна, а включає банери, спливаючі вікна і т. п. За таке Яндекс карає.

Змінити зовнішній вигляд сайту

Самим головним перетворенням сайту — буде зміна його дизайну. Зміни необхідно проводити з урахуванням вищезазначеного, щоб поряд з візуальним перетворенням ресурсу поліпшити поведінкові фактори і юзабіліті.

Ви можете скористатися як шаблоном, якщо CMS сайту підтримує дану можливість, але краще всього замовити унікальний дизайн. Професіонали в цій області намагаються впровадити всі ваші побажання, при цьому будуть спиратися на те, про що ми говорили вище. Дизайн, звичайно, в декілька разів дорожче шаблонів, але і його унікальність, впровадження ваших індивідуальних переваг — дасть більший ефект.

Думаю, не потрібно говорити, що від оформлення сайту залежить час перебування відвідувачів на сайті, внутрішні переходи, клікабельність по рекламі та інші супутні фактори.

Планшет в руках мужчины

Дотримуйтеся загальних рекомендацій

Сайти

Для поліпшення свого ресурсу рекомендую встановити кнопки соціальних мереж, щоб користувач міг поділитися посиланням на вашу статтю на своїй сторінці в соціальній мережі. Це буде подвійно корисно: по-перше, таким чином, на дану статтю можуть прийти друзі і передплатники даної людини, а по-друге, посилання на сайт і згадка вашого ресурсу в соціальних мережах позитивно позначиться на її репутації у пошукачів.

Наявність коментарів до статті досить позитивний фактор. Модерируйте коментарі: очищайте їх від спаму, нецензурної лексики і від «води». Якщо ви будете ще й відповідати на коментарі, то це взагалі чудово, особливо це просто необхідно для блогу.

Блоги

Раз вже торкнулися блогів, то тут також є кілька рекомендацій. Намагайтеся писати часто, але тільки від душі, а не просто так, тому що давно не оновлювали блозі. Проводите конкурси, дружите з іншими блогерами, згадуючи їх.

Активно піартесь в соціальних мережах, так ви можете утримувати свою постійну аудиторію: спілкуйтеся з передплатниками, інформуйте їх про нові постах і т. п.

Інтернет-магазини

Ну і наостанок дамо кілька порад власникам Інтернет-магазинів. Для поліпшення ресурсу вводите знижки, наприклад передсвяткові чи сезонні, також заохочуйте постійних клієнтів. Взагалі, аналізуйте конкурентів, у них ви можете отримати цікаві ідеї для свого проекту.

Додайте кошик користувача, яку він додасть цікавлять його товари. Крім того, ви можете додати функцію бажаних товарів, де користувач буде додавати ті товари, які хотів би придбати, а ви в свою чергу будете володіти корисною інформацією, на основі якої зможете проводити акції зі знижками на певні групи товарів. Внизу сайту можна додати перелік недавно переглянутих користувачем товарів. Обов’язково вказуйте ціну товару і його наявність на складі, додавайте фото і по можливості відео.

Список контактів і онлайн-консультант відмінно поліпшать ваш ресурс, щоб користувач міг оперативно отримати відповідь на його питання і ви не втратили його.

Бажаємо успіху в просуванні і поліпшення своїх веб-проектів!