Як розкрутити інтернет-магазин самостійно

5

Сьогодні досить багато бізнесменів створюють свої магазини не тільки в звичайному сенсі цього слова, але і намагаються реалізувати подібний бізнес ще й в Інтернеті. Створення магазину, це лише верхівка айсбергу, про яку ми писали в попередній статті: «Як відкрити інтернет магазин». Сьогодні ми копнемо глибше, а саме торкнемося теми розкручування інтернет-магазину.

Розкручування інтернет-магазину – це ніщо інше, як популяризація магазину в мережі Інтернет, для залучення цільової аудиторії. Розкрутка, як правило, виконується 1 раз, після чого йдуть тільки коригування в напрямку роботи інтернет-магазину і контроль над відвідуваністю ресурсу. Розкрутка магазину – справа клопітка і дороге, це, до речі, ще одна з причин того, що розкручування роблять один тільки раз. У зв’язку з чим, дуже важливо процес цей не упустити з власного контролю, помилка буде дорога у всіх сенсах цього слова!

У власника або адміністрації інтернет-магазину є два варіанти: перший, довірити весь процес професійної компанії, що займається оптимізацією та розкруткою інтернет-магазину; другий – робити все своїми руками і до всіх нюансів доходити виключно своїм розумом. Сьогодні ми природно розглянемо другий варіант, так як витрати на нього будуть менше, як мінімум в два рази!

9 кроків, як розкрутити інтернет-магазин самому (безкоштовні і платні методи)

Весь процес і всі нюанси не можуть вміститися в одну статтю, тому ми винесли лише пункти, яких потрібно дотримуватися на шляху до розкручування свого інтернет-магазину. Більш детальну інформацію шукайте в інших статтях блогу BlogWork.ru.

  • Перевірити роботу всього магазину. Нерозумно починати розкручувати ресурс, якщо він ще не має 100%-ої готовності до роботи. Перевірте всі посилання! Ведуть вони туди, куди слід? Всі картинки коректно відображаються? Всі товари доступні у Вашому магазині? Скрізь є опис та характеристики товару? Працює засіб зворотного зв’язку? Можна зробити замовлення (не виникає проблем)? Як справляється з роботою сервер, чи зуміє вона витримати наплив відвідувачів? І т. д. і т. п. Перевірте всі до самих незначних дрібниць і виправте недоліки, адже будь-який дрібний недолік здатен переконати клієнта в купівлі.
  • Написати на кожній сторінці унікальне опис товарів чи товарних груп. Важливим моментом у просуванні стають тексти. Замовте (або самі напишіть) для кожного товару, групи або категорії – унікальні описи (не менше 1к знаків без пробілів на сторінці). Природно не забудьте про головній сторінці. Справа в тому, що пошукові системи, від яких Ви так чекаєте відвідувачів, досить серйозно підходять до унікальності будь-яких текстів, в іншому випадку можна отримати бан від пошукової системи, а значить повна відсутність відвідуваності.
  • Кожну сторінку оптимізувати під конкретний пошуковий запит. Наступним кроком має стати оптимізація наявних сторінок. Для цього Вам необхідно для кожної сторінки підібрати пошуковий запит, який задають в пошукових системах Яндекса або Гугла. Підібрати запит можна за допомогою сервісу ВордСтат: wordstat.yandex.ru. Після того як ключові слова підібрані, пора зайнятися оптимізацією кожної сторінки. Грубо кажучи, Вам необхідно вставити потрібний ключ в потрібну сторінку Інтернет-магазину, щоб пошукова система розуміла, що є на цій сторінці. Вставляти запит потрібно в заголовок, текст і атрибут сторінки — Title. Проте робити це потрібно акуратно, щоб не було явного переспама.
  • Провести правильну перелінковку між сторінками інтернет-магазину. Хороша перелінковка – позитивно впливає на індексацію в пошукових системах, ранжування, а також кількість внутрішніх переглядах. Кожна сторінка повинна бути взаємо-перелинкована з хоча б кількома сторінками. Дуже ефективною перелінковкою вважається блок посилань зі схожими товарами Вашого інтернет-магазину. Він помітно збільшує кількість переглядів Вашого ресурсу і природно збільшує частоту покупок.
  • Купити посилання та статті з посиланнями на більшість сторінок ресурсу. Незважаючи на те, що багато говорять про те, що посилання вже не мають такого ефекту в плані просування в пошукових системах, толк від закупівлі є і він досить таки непоганий! Краще закуповувати не просто посилання з інших сайтів, а закуповувати саме рекламні статті, в яких коштує Ваше посилання і відгук про інтернет-магазині.
  • Створити позитивну репутацію в Інтернеті. Для інтернет-магазину дуже Важливо мати позитивну репутацію в Інтернеті, тому Вам необхідно пошукати відгуки про себе в Інтернеті, написати спростування, а також створити нехай несправжні, але позитивні слова про своєму магазині. Природно виглядати це має як відгук задоволеного покупця. Адже дуже багато перед тим, як зробити покупку – наводять довідки, що природно піде Вам на руку!
  • Провести рекламу в соціальних мережах. Сьогодні соціальні мережі захопили Інтернет-спільнота, практично кожен має акаунт в соц.мережі. Отже, потрібно проводити рекламні акції в соціальних мережах: створювати групи, писати рекламні пости, радити людям де зробити покупку, ставити посилання і т. д. Тільки реклама не повинна виглядати як спам!
  • Провести конкурс серед покупців з мережі Інтернет (також прорекламувати його). Створити сарафанне радіо дуже складно, але можна! Наприклад, за допомогою цікавого конкурсу серед покупців Вашого інтернет-магазину. Не потрібно робити складних або довгих конкурсних акцій, вони повинні бути найбільш простими: зрозумілими і відкритими.
  • Створити розділ корисних порад. Останній рада представляє собою рекомендацію щодо створення розділу, в якому будуть публікуватися статті на тему рекомендацій. Наприклад, якщо Ви маєте інтернет-магазин одягу, то напишіть статті, як вибрати сукні, спідниці, сарафани дівчатам і природно дайте посилання на сторінки з Вашими товарами. Це дозволить зібрати додатковий трафік з пошукових систем за новим запитам, а також збільшити число продажів.
  • Девушка совершила покупку в интернет-магазине

    От і все. Тепер Ви знаєте, як можна розкрутити інтернет-магазин своїми силами. Удачі!