Як відкрити інтернет магазин

3

Сьогодні створення свого бізнесу – це не просто модне віяння сучасності, а – розумне вкладення своїх грошей, часу і знань. Коли за плечима є свою власну справу, Ви відчуваєте себе більш впевнено, адже тепер Вам і членам Вашої сім’ї можна не турбуватися про майбутнє, адже Вас не виженуть з роботи, при скороченні персоналу, не зменшать заробітну плату і не збільшать кількість робочих годин без Вашої згоди. Тобто можна сказати, що економічна криза Вам вже не так страшний, як було до цього. Та й хто заважає відкрити свою справу і паралельно продовжувати працювати на іншому підприємстві?! Правильно, ніхто!

Сьогодні ми поговоримо про такий вид бізнесу, як інтернет-магазини – це відносно простий спосіб заробітку та реалізації своїх товарів. Створити інтернет-магазин може по суті кожен, хто має можливість продавати товари або прагне заробити гроші будь-яким шляхом. Схема створення інтернет-магазину по суті завжди однакова, тому Ви можете вибрати будь-які ніші.

Ідеї інтернет-магазинів

Якщо Ви початківець бізнесмен і тільки вибираєте тему для створення інтернет-магазину, то ми Вам можемо підкинути кілька цікавих ідей, які підштовхнуть Вас відкрити інтернет-магазин в цій області.

  • Товари для тварин. Ніша відносно вільна, ті магазини, що існують зараз в інтернеті, мають досить обмежений вибір товарів, навіть той самий корм для тварин представлений в дуже скромному асортименті.
  • Ювелірні вироби. Такі інтернет-магазини сьогодні тільки набирають популярність, хоча вже зараз є досить багато конкурентів в цій темі, однак попит досі перевищує пропозицію, тому якщо Ви відкриєте свій інтернет-магазин з продажу дорогих і ексклюзивних ювелірних виробів, то зможете отримати непоганий прибуток. Люди, навчені кризою 2009 року, зрозуміли, що сьогодні не потрібно збирати гроші, а вкладати в ті товари, які ніколи не падають у ціні, наприклад, дорогоцінні метали.
  • Продукти харчування. Багато експертів стверджують, що в найближчому майбутньому будуть популярні інтернет-магазини з продажу продуктів харчування, так як інтернет з кожним роком все більше набирають свою популярність. Але от бажання виходити в магазин за продуктами, виникає все менше і менше, а тим більше його не буде, якщо відкриються інтернет-магазини, де можна буде замовити в один клік, які тебе цікавлять товари, які привезуть протягом півгодини. Правда от швидкопсувними продуктами особливо не поторгуєш, але ось замороженими або консервованими продуктами, напоями або алкоголем – цілком.
  • Ексклюзивні товари. У наших магазинах можна купити що завгодно, але от чогось цікавого, незвичного там не знайдеш. В основному продають те, що потрібно звичайним покупцям, а от цікаву річ там вже не купиш. Наприклад, дизайнерські вироби, зроблені своїми руками з полімерної глини, дерева або іншого матеріалу.

Проаналізувати конкуренцію і попит в обраній ніші можна також за допомогою спеціальних пошукових сервісів: wordstat.yandex.ru і adwords.google.com/select/KeywordTool. Тут можна дізнатися як часто, у яких регіонах, і які товари шукаються. Досить ввести потрібні Вам слова, наприклад «Купити телефон», «Купити мобільний телефон», «Купити зарядний пристрій для телефону» і т. п. Зрозуміти наскільки багато конкурентів в тій чи іншій темі або за того чи іншого товару, можна так: введіть назву продаваної групи товарів в пошуковій системі (Яндекса або Google), і подивіться перші три сторінки. Якщо на них знайдете понад 20 інтернет-магазинів, то нішу можете вважати вже повністю зайнята, тобто для того, щоб пробитися в неї, Вам знадобиться чимало грошових вкладень.

Як легально відкрити інтернет-магазин

Якщо Ви зібралися легально заробляти на своєму інтернет-магазині, тобто, сплачуючи податки за одержуваний прибуток, то Вам, перш за все, необхідно зареєструватися як приватний підприємець. Зробити це не складно, якщо говорити коротко, то Вам необхідно в першу чергу зареєструватися у виконкомі, після чого піти з отриманим свідоцтвом про реєстрацію ПП в податкову інспекцію, де також отримати невеличку довідку, яка називається так: «Довідка про взяття на облік платника податків». Також там виберіть, яка система оподаткування Вас найбільше цікавить (на «єдиному податку або на фіксованому патенті»).

Також Ви можете зробити трохи інакше, збувати свої товари через інтернет-магазини та аукціони, такі як molotok.ru або aukro.ua. Де достатньо зареєструватись як продавець і виставляти свої товари на продаж, в даному випадку про реєстрацію приватного підприємця можна і не думати.Как легально открыть интернет-магазин

Як створити інтернет-магазин (технічні нюанси)

Раз вже ми почали говорити про те, як створити інтернет магазин з нуля, то ми не можемо не торкнутися питання технічних особливостей створення інтернет магазину. Так як нашу статтю будуть читати не тільки професіонали у створенні веб-сайтів, але також і новачки, тому ми вирішили описати всі моменти дуже докладно.

Домен. В першу чергу необхідно зареєструвати доменне ім’я, тобто адресу, який буде видно в адресному рядку браузера та адресу, за якою можна буде знайти Ваш сайт в Інтернеті. У попередній нашій статті ми писали про те, який домен краще вибрати для інтернет-проекту. Незважаючи на те, що в тому пості більшість порад дані для сайту, вони також стануть у нагоді і для створення інтернет-магазину. Про те, що таке домен, Ви можете дізнатися з іншої нашої статті.

У реєстрації домену немає нічого складно, досить вибрати доменну зону (бажано того регіону, в якому Ви збираєтеся продавати товари) і вибрати вільне доменне ім’я. Врахуйте, що Вам доведеться проявити деяку частку кмітливості, так як всі красиві і легкі назви будуть вже зайняті. Якщо Ви збираєтеся робити серйозний бізнес в Інтернеті, то не радимо Вам бути дріб’язковими і вестися на низькі ціни у реєстраторів. Краще заплатити трохи більше, зате доменне ім’я буде дійсно закріплено за Вами. Ми рекомендуємо найбільшого акредитованого реєстратора доменних імен – reg.ru (це не реклама).

Хостинг. Після того, як обраний домен, пора переходити до хостингу. Хостинг – це віртуальне місце на сервері, що постійно доступний з інтернету. На ньому і буде знаходитися Ваш Інтернет-магазин. Врахуйте, що від хостингу безпосередньо залежить швидкість відкривання сторінка сайту і якість роботи інтернет-магазину в цілому. Якщо Ваш проект буде час від часу недоступний для використання, то таким чином Ви будете втрачати відвідувачів, які могли б стати Вашими постійними покупцями.

Про те, як вибрати хостинг у нас теж знайдеться докладна стаття, тому ми не будемо ще раз зупинятися на цьому. Зробимо наголос на тому, що хостинг повинен бути надійним, відомим і функціональним. Хоча, поклавши руку на серце, ми не можемо сказати, що існує ідеальна хостингова компанія, т. к. скрізь є свої переваги і недоліки.

Вибір хостингу також треба робити з урахуванням вимог обраної CMS.

CMS (Система Управління Сайтом). Вже давно минули ті часи, коли інтернет-магазини створювалися на звичайних html-сторінках. Сьогодні більшість інтернет-магазинів створені на якій-небудь системі управління сайтом, тому без неї ви ніяк не обійдетеся. У Вас є два варіанти: або замовити розробку інтернет-магазину у професіоналів, або зайнятися цим самостійно, щоб заощадити чималу кількість грошей. Давайте розглянемо два варіанти трохи докладніше.

Замовлення розробки інтернет-магазину. Тут Вам знадобитися знайти фрілансера або компанію, яка може створити Вам веб-сайт. Про ціни складно говорити, так як всі беруть за цю справу по-різному, природно більше візьме компанія, ніж одна людина, але з іншого боку у компанії більше гарантій. Крім того, ціна залежить ще від функціоналу, який Ви хочете отримати в результаті. Наприклад, якщо Вас влаштує стандартна CMS, стандартний дизайн, стандартний набір функцій, то і ціна може бути в районі 100 доларів. Однак якщо Ви хочете отримати унікальну розробку (дизайн, функціонал, управління тощо) то тут Вам буде потрібно мінімум 1 000 доларів.

Якщо Ви хочете створити інтернет магазин безкоштовно, то це теж цілком реально. Однак для цього Вам потрібно мати хоча б базові знання в сайтобудуванні. З найпростіших варіантів, ми можемо запропонувати uCoz – це відразу і хостинг і встановлена CMS. На ньому все гранично просто, оплачуєте ~6 доларів на місяць і одержуєте готовий Інтернет магазин, який залишається тільки наповнити товарами. Розібратися в системі просто, особливо якщо порівняти її з англомовними безкоштовними аналогами. Можна скористатися окремими CMS, як Drupal, Joomla або WordPress і «прикрутити» до них модуль (плагін) інтернет-магазину. Приміром, у WordPress ці плагіни називаються так: WordPress e-Commerce Plugin, Quick Shop, eShop та інші. Для Joomla є дуже популярний і зручний модуль VirtueMart (як його встановити читайте тут).

Розібратися самому цілком реально, крім того у багатьох CMS і модулів є цілі мануали, які допоможуть Вам розібратися в проблемах, або питання, виниклих при установці або налаштування.

Дизайн інтернет-магазину. Обов’язковою умовою вдалого інтернет-магазину є унікальний і красивий дизайн. Справа в тому, що це свого роду екстер’єр та інтер’єр Вашого цього магазину. Якщо він буде копією вже існуючого магазину, то Ваші відвідувачі вважатимуть Вас не дуже нормальною людиною і навряд чи захочуть купувати у Вас товар. Тому, абсолютно не важливо, Ви вирішили замовляти розробку сайту або самостійно взялися займатися створенням і налаштуванням інтернет-магазину. У будь-якому випадку постарайтеся, щоб дизайн був унікальний. Для цього Ви можете замовити його у сторонніх осіб, або створити самому.

Розробка дизайну інтернет-магазину, як правило, складається з трьох частин: 1) спочатку його малюють в графічному редакторі; 2) намальований макет «ріжуть» на частини і пишуть для цих частин код (частіше цей процес називають версткою, тобто перетворенням зображення у веб-сторінку); 3) на останньому етапі код адаптують під обрану CMS.

Як наповнювати інтернет-магазин. Інтернет-магазин являє собою головну сторінку, сторінки груп товарів і самих товарів. Спочатку Ви створюєте групи товарів, потім переходите безпосередньо до товарів. Кожен товар в інтернет-магазині повинен мати свою фотографію (бажано кілька), короткий опис і/або характеристики, ціну і код товару, по якому можна замовити товар.

Крім того, на сайті повинна бути сторінка з описом способів оплати товару та сторінка з описом способів доставки того самого товару. Як показує практика, страх перед покупкою товару в Інтернеті у покупців досі не зник, тому приготуйте заздалегідь аргументи, які можуть переконати користувача в тому, що у Вас можна безпечно придбати товар. Для цього Вам допоможуть відгуки до товарів, відгуки на сторонніх сайтах, форумах або блогах, сертифікати якості товарів, сертифікати відповідності і т. п.Как создать интернет-магазин (технические нюансы)

Просування інтернет-магазину (реклама)

Інтернет-магазин – це по суті той же сайт, а значить йому необхідно просування, про те, як розкрутити сайт, ми вже не раз писали в нашому блозі, однак сьогодні ми ще раз повторимо, так як просування інтернет-магазину все ж має свої нюанси та особливості. Якщо у Вас немає досвіду, бажання або часу на вивчення особливостей просування інтернет-магазину, то Ви можете доручити це сторонній особі (фрілансеру або seo-компанії). Однак, як правило, просування виходить удвічі затратніше в плані грошей, якщо Ви замовляєте просування у інших осіб, так як половину вони беруть на просування, а іншу половину забирають собі, за роботу.

Існує чотири основних способи отримати клієнтів на свій сайт:

  • Контекстна реклама;
  • Банерна реклама;
  • Тізерна реклама;
  • SEO&SMO.
  • Давайте розглянемо їх детальніше.

    Контекстна реклама. Один з найбільш ефективних способів отримання потенційних клієнтів на свій інтернет-магазин є саме контекстна реклама. Так як вона призводить цільових клієнтів, здатних зробити покупку. Основними лідерами в контекстній рекламі є Яндекс.Директ і Google AdWords. У них краще всього замовляти рекламу. Для Росії, так і Рунета в цілому більш ефективна реклама в Яндекс.Директе. Якщо ж Ви орієнтовані на інші країни, то тут актуальніше буде організувати рекламну компанію в Google Adwords, так як їх рекламні блоки розташовані на багатьох зарубіжних сайтах.

    Недолік такої реклами полягає в тому, що відвідувачі йдуть на сайти рівно до того моменту, поки не закінчуються гроші на рахунку, тобто Вам необхідно буде завжди платити за відвідувачів. І добре буде, якщо конвертація відвідувачів в гроші буде проходити вигідним для Вас чином, інакше Ви будете витрачати даремно гроші.

    Банерна реклама. Цей вид реклами вважається одним з найдорожчих, так як відвідувачів він дає вкрай мало, особливо якщо мова йде про відвідувачів, які згодом стають покупцями. В основному до цього методи вдаються великі інтернет-магазини, які таким чином не тільки залучають нових клієнтів, але і рекламують свій бренд.

    Для банерної реклами доведеться також додатково замовляти або малювати самому рекламну картинку, яка повинна залучати відвідувачів. Тому для новачків такий спосіб реклами вкрай не ефективний (витратите багато, а отримаєте відвідувачів мало).

    Тізерна реклама. Найчастіше, власники магазинів рідко коли вдаються до тизерної рекламі, так як в основному тизери розташовуються на сайтах з розважальною тематикою, тому цей вид реклами може призвести відвідувачів багато, однак користі від них буде мало. Крім того, за тизерної рекламі найчастіше клацають люди молодого віку, які рідко коли роблять серйозні покупки в Інтернеті. Тому, якщо Ви виберіть такий вид реклами свого інтернет-магазину, то подбайте, насамперед, про те, щоб Ваша реклама показувалася на тематичних ресурсах.

    Просування інтернет-магазину в пошукових системах та соціальних мережах (SEO і SMO). Тепер ми підійшли до одного з найцікавіших способів рекламування сайту в інтернеті. Його сенс полягає в наступному: заплатити один раз і на все життя отримувати покупців на сайт. Звучить, звичайно, заманливо, але на практиці не все так гарно і просто. Давайте розберемося, кому ми будемо платити, і звідки будемо отримувати клієнтів: 1) Платити ми будемо інших сайтів, посилання, які будуть проставлятися на нас; 2) Отримувати клієнтів ми будемо з пошукових систем, через які щоденно тисячі людей шукають магазини, щоб купити потрібний товар.

    Просування сайту в пошукових системах – це досить складний комплекс заходів спрямований на внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту. Внутрішня оптимізація сайту зводиться до правильного написання текстів на сайті, розподілу ключових слів і перелінковці сторінок. Зовнішня оптимізація спрямована на закупівлю посилань. Обидві частини оптимізації зав’язані один на одному, тому робота над сайтом (в нашому разі, інтернет-магазином) повинна проводиться в обох напрямках.

    Просування в соціальних мережах сьогодні тільки набирає обертів, тому з одного боку зараз таке просування коштує досить дешево. Хоча з іншого боку, ефект від просування інтернет-магазину в соціальних мережах не такий, як хотілося б. У цілому соціальне просування залежить від якості та цікавинки самого магазину. Якщо він дійсно унікальний і в ньому є своя особливість, а головне потребу, то такий проект отримає багато відвідувачів, якщо ж проект не являє собою нічого особливого, то він ніколи не отримає бажане кількостей відвідувачів з соціальних мереж.

    Просування в соціальних мережах зводиться до наступних дій:

    • Створення груп у соціальних мережах;
    • Наповнення груп новинами інтернет-магазину;
    • Розсилка запрошень вступити в групу і т. д.

    Сьогодні найбільший ефект має просування в таких соціальних мережах як «ВКонтакте», «Однокласники», «Facebook» і «Twitter».Продвижение интернет-магазина (реклама)

    Як організувати роботу інтернет-магазину

    Тепер давайте повернемося до роботи інтернет-магазина, а саме поговоримо про те, як потрібно організувати цю саму роботу.

    Постачальники. У першу чергу, Вам потрібно налагодити зв’язки з постачальниками. Подумайте над тим, де Ви будете купувати свій товар. В яких магазинах, оптових базах або у яких посередників. Знайдіть оптимальний варіант для себе, він повинен задовольняти Вас у всьому: в терміни, ціни, час доставки, якості товарів тощо Продумайте, де буде зберігатися товар, адже він не повинен зіпсуватися чи пошкодитись.

    Штат інтернет-магазину. В принципі, щоб створити інтернет-магазин достатньо однієї людини, тобто власника. Особливо на початковому етапі розвитку, так як в перші місяці життя магазину і замовлень буде не дуже багато, тож і часу вони будуть займати мало. Надалі, Вам, звичайно ж, знадобляться такі співробітники, як: оператор-консультант, кур’єр, менеджер, бухгалтер і т. п.

    Робота з клієнтами. Якість магазину, насамперед, вказує те, як інтернет-магазин працює з клієнтами. Для цього постарайтеся організувати всі способи оплати за товар і всі можливі варіанти доставки. Тримайте телефон завжди при собі і відповідайте швидко. Природно вкажіть час роботи Вашого інтернет-магазину, тобто, в який час Ви можете відповісти на дзвінок. Намагайтеся, щоб час від оформлення замовлення до Вашого дзвінка клієнта (для уточнення деталей) – було мінімальним.

    Скільки коштує створити інтернет магазин з нуля

    Отже, давайте порахуємо, у скільки нам обійдеться відкриття власного інтернет-магазину:

    • Реєстрація приватного підприємця:~ 50 доларів;
    • Створення, налаштування та розробка сайту: від 0 до 2 000 доларів;
    • Домен: від 4 до 150 доларів;
    • Просування інтернет-магазину від 100 до 5 000 доларів;
    • Закупівля товарів: від 0 доларів (бути може, товар Ви самі створюєте).

    Загальна: створення інтернет-магазину обійдеться Вам від 154 до 8 000 доларів. Природно і якість магазину при цьому буде значно відрізнятися.

    Якщо говорити про щомісячні витрати, то вони будуть приблизно такими:

    • Доступ в Інтернет (оплата послуг): ~20 доларів;
    • Хостинг: ~30 доларів;
    • Оплата мобільного зв’язку: ~20 доларів;
    • Транспортні витрати: ~20 доларів;
    • Оплата єдиного податку: ~40 доларів;

    Загальна: щомісяця Ви будете витрачати на утримання інтернет-магазину приблизно 130 доларів (можливо менше, можливо більше).