Як заробити на продажі посилань

6

На сьогоднішній день продаж посилань – залишається одним з найактуальніших способів монетизації сайтів. Причини тому дві: по-перше, заробляти на посиланнях досить просто; по-друге, цей спосіб заробітку дозволяє отримувати гроші навіть з тих сайтів, які вже давним-давно закинуті власником, проте до цих пір мають показники (тИЦ, PR).

Основний конкурент цьому метод – це заробіток на трафіку (розміщення контекстної, тизерної і банерної реклами), його перевага в тому, шанси отримати санкції від пошукових систем, практично відсутні (в порівнянні з продажем посилань). Однак для новачків, які не мають серйозних знань в просуванні сайтів або грошових коштів, ми б не радили заробляти на сайті таким методом, так як простіше заробити гроші на посиланнях, нехай це ризикованіше, але зате гроші отримати простіше. Та й, крім того, ніхто не заважає при продажу посилань одночасно тренуватися в заробітку на контекстній або тизерної рекламі.

Сьогодні існує два основних напрямки заробітку на посиланнях: 1) розміщення посилань з погодинною оплатою; 2) розміщення посилань з одноразовою оплатою, але на постійній основі.

Заробіток на розміщенні посилань з погодинною оплатою

Суть заробітку зводиться до простих дій: Ви реєструєтеся на одній або декількох біржах посилань (Sape.ru, Trustlink.ru, Rookee.ru, SeoPult.ru тощо), відправляєте свій сайт на модерацію, після проходження модерації, отримуєте код, який потрібно вставити на всі сторінки сайту, а також невелику інструкцію про те, як це правильно зробити. Після розміщення коду, раз на добу (можна частіше, можна рідше) заходьте на біржу і приймаєте або відмовляєте пропозицій щодо розміщення посилань на Вашому сайті. Давши «добро», посилання автоматично розміститься на потрібній сторінці. Тобто від Вас потрібно лише згода для цього.

Переваги:

  • Автоматичне розміщення посилань;
  • Посилання практично не заважають користувачам;
  • Можливість продавати посилання на сайтах, що не містять статей (фотогалереях, каталогах, інтернет-магазинах, дошках оголошень тощо).

Недоліки:

  • Можуть заробляти хороші гроші лише сайти з великим тематичним Індексом Цитування, або сайти, що мають велику кількість сторінок в індексі Яндекса;
  • Молоді сайти, що продають посилання, можуть швидко потрапити під АГС (фільтр Яндекса);
  • Без досвіду складно налаштувати ціновий діапазон посилань на сайті.

Заработок на размещении вечных ссылок

Заробіток на розміщення вічних посилань

Принцип заробітку кілька схожий з минулим, за винятком деяких деталей: Ви реєструйтеся на біржах з продажу вічних посилань (GetGoodLinks.ru, GoGetLinks.net, Miralinks.ru, RotaPost.ru, Blogun.ru тощо). Відправляєте сайт на модерацію. Після схвалення модераторів, починаєте чекати замовлень і виконувати їх по мірі надходження. Розміщувати посилання необхідно в статті, особливості розміщення кожної посилання вказані в самому завданні (тематика статті, обсяг, анкор посилання, адреса посилання, кількість внутрішніх посилань на сторінці, кількість зовнішніх посилань на сторінці і т. д.). При розміщенні необхідно виконати всі (або майже всі) умови, які написані оптимізатором в завданні. Розміщення, як Ви вже, напевно, зрозуміли, відбувається вручну. Посилання можна видаляти або змінювати без згоди на те адміністрації системи і оптимізатора.

Переваги:

  • Можливість заробляти на посиланнях великі гроші при малих вкладеннях;
  • Можна вигідно продати сайт, прийнятий біржу GoGetLinks;
  • Можливість делегування розміщення посилань та написання для них окремих статей (створюючи тим самим автоматичне розміщення посилань).

Недоліки:

  • Вічні посилання можуть продавати тільки сайти, які мають у собі статейний розділ;
  • Більш жорстка модерація;
  • Нетематические посилання шкодять читабельності статті.

Вдалого заробітку на продажі посилань!