Заробіток в соціальних мережах

5

Сьогодні заробити гроші можна практично в будь-популярної соціальної мережі, причому досить непогані гроші. У цій статті розглянемо суть заробітку в соціальних мережах, способи пошуку замовлень, а також дамо рекомендації по веденню соціальних акаунтів для заробітку на них.

 

Далі ми розглянемо:

  • Суть роботи
  • Види заробітку
  • Де можна заробити?
  • Поради щодо ведення облікових записів

Суть роботи

Все більше і більше людей замислюються над заробітком в інтернеті, так як це відмінний спосіб додаткового доходу, який у наш час нікому не завадить. На сьогоднішній день в інтернеті можна отримати прибуток практично скрізь, і навіть у соціальних мережах. Таким чином, ви можете використовувати для заробітку як свої акаунти, поєднуючи приємне з прибутковим, так і створити акаунти спеціально для комерції.

Зважаючи широкої популярності соціальних мереж і наявності в них великої кількості осіб, звичайно ж, заповзятливі люди придумали як на них заробити. Видів заробітку в соцмережах досить багато, тому розглянемо їх, щоб ви змогли знайти для себе максимально підходящу нішу.

Умовно заробіток в соціальних мережах можна розділити на такі ніші:

  • Розміщення рекламних постів. На популярних соц. акаунтах, на які підписана велика кількість людей, рекламодавці замовляють рекламу своїх товарів або послуг.
  • Розміщення посилань на різноманітні інтернет-ресурси. Багато веб-майстри замовляють у соцмережах проставлення посилань на свої ресурси, для їх просування.
  • Накрутка показників іншим користувачам. Один з популярних видів заробітку в соціалках – накрутка рейтингових показників іншим користувачам: підписка (взаємне додавання в друзі), репостинг і проставлення відміток сподобалося (лайки, сердечка, вибране). Замовляють це з метою розкрутки акаунтів і їх просування.
  • Розкрутка аккаунта з метою подальшого його продажу. Тут все досить просто, створюється і розкручується аккаунт і після того, як він досягне певних показників (кількості передплатників і активності користувачів), він продається.

В кожній окремій соціальній мережі є свої види заробітку, в залежності від її структури і функціональності.

Види заробітку

Розглянемо у чому конкретно полягає заробіток в них.

Twitter

Twitter – одна з найбільш перспективних соціальних мереж для заробітку. Заробити тут можна допомагаючи з накруткою показників іншим користувачам мережі: ретвитами, репостами, підпискою, коментарями і додаванням в обране, а також проставлення посилань на різні сайти. Якщо у вас велика аудиторія передплатників, то можна заробляти на розміщенні реклами в твітах.

Facebook, ВКонтакте, Однокласники, MailRu

Ці самі популярні соціальні мережі Рунета також дозволяють заробити досить хороші гроші. Зважаючи на те, що по структурі вони однакові, ми розглянемо їх разом.

У соціальних мережах такої структури можна вдало заробити на додавання в друзі і передплатники, на вступ до групи, коментуванні, репостах, на виставленні рейтингу (лайки, сердечка, «подобається» тощо), а також беручи участь в голосуванні. Окремо варто відзначити створення груп і їх розкрутку, з метою розміщення реклами або кінцевої її продажу. Тут поле для заробітків дуже велике і різноманітне.

YouTube

Якщо у вас є свій канал на YouTube, то з його допомогою також можна заробити. Для цього вам потрібно буде дивитися відео, лайкати його, постити у себе в соціальних мережах, а також коментувати – в залежності від завдання.

Крім того, якщо ви знімаєте цікаве відео, то можете увімкнути на своєму акаунті рекламу від Google, яка доступна в налаштуваннях. Якщо у вас дуже багато переглядів на каналі, можна стати партнером YouTube, в такому випадку перед показом вашого відео система буде демонструвати користувачеві короткий рекламний ролик, що триває кілька секунд.

Якщо ви маєте тематичний відеоблог, то на ньому дуже добре можна заробити на прямих рекламодавців, які самі пропонують прорекламувати відео в їх магазин, товар, зробити огляд і дати відгук. В більшості випадків це дуже вигідна ніша заробітку для б’юті-видеоблогерш (жіночих блогах про красу, стилі, моді, одязі, косметиці і т. п.) і гик-відеоблогеров (блогів присвяченим огляду гаджетів, цифрової і побутової техніки).

CPA-реклама

Один з варіантів заробітку в соціальних мережах – з допомогою CPA. Про CPA ви можете більш детально дізнатися у наших попередніх статтях. Варто відзначити, що на розкрученому соціальне акаунті можна дуже добре заробляти на CPA-реклами, особливо якщо створити тематичну групу.

Прямі продажі

З допомогою соціальних мереж можна зайнятися торгівлею, не створюючи при цьому інтернет-магазин. Ви можете купувати за низькою ціною товар і продавати його з накруткою через акаунт у соцмережах. В даному випадку можна продавати як через свою сторінку, так і створивши спеціальну групу, але і тут є вибір, так як можна спеціалізувати сторінку виключно на продажу товарів, а можна розбавляти пости з товаром цікавою тематичною інформацією. Наприклад: продаючи одяг – можна публікувати фото і відео з модних показів, продаючи косметику – публікувати фото різного виду макіяжів і майстер-класи його нанесення, продаючи техніку – можна публікувати її відеоогляди.

Можна купувати товар і робити його огляд, в якому пропонувати користувачам придбати даний товар у вас. Дуже добре при цьому продавати товари, куплені в китайських інтернет-магазинах, на них можна зробити дуже гарну накрутку.

Де можна заробити?

Отже, у вас є хороші акаунти в соціальних мережах, залишилася справа за малим – потрібно знайти рекламодавців, де ж їх шукати?

Веб-сервіси

Найпоширеніший вид заробітку в соціальних мережах – це робота через веб-сервіси. На даних сервісах даються завдання, які ви розглядаєте і якщо влаштовують його умови – виконуєте, а після перевірки – отримуєте оплату.

Socialtools

Один з найбільш популярних веб-сервісів для заробітку в соцмережах – Socialtools. Сервіс працює з наступними соціальними мережами:

  • Twitter;
  • FaceBook;
  • ВКонтакте;
  • Однокласники;
  • MailRu;
  • GooglePlus;
  • Instagramm;
  • YouTube.

Socialtools має середні розцінки за роботу, але зате в ньому досить багато замовників і широкий перелік соціальних мереж для роботи. Конкуренція в системі є, але не надто велика, якщо приділити достатньо часу, то можна заробити нормальні гроші, як для підробітку.

Сервис SocialtoolsСервіс Socialtools

Для того щоб ознайомитися з роботою сервісу, подивіться навчальний відеоролик.

ФорумОК

Досить відомий серед веб-майстрів сервіс ФорумОК існує вже давно і має велику базу замовників. Конкурентів на цьому сервісі також вистачає, тому доведеться потрудитися. Працює сервіс з такими мережами:

  • Twitter;
  • FaceBook;
  • ВКонтакте;
  • Однокласники;
  • MailRu;
  • GooglePlus;
  • YouTube.

Ціни в ФорумОК досить низькі, та й конкуренція в кілька разів більше, тому для того щоб нормально заробити, потрібно братися за всі завдання, навіть «копійчані».

Сервис ФорумОКСервіс ФорумОК

Про те, як працювати з системою – дивіться детальний огляд.

Prospero

Вважаю, що Prospero один з найкращих сервісів для заробітку в соціальних мережах, так як має досить прості і немудрящі завдання, при цьому платить досить непогані гроші. Мережі з якими працює сервіс:

  • Twitter;
  • FaceBook;
  • ВКонтакте;
  • Однокласники;
  • MailRu;
  • GooglePlus;
  • YouTube;

Хороший і якісний сервіс, на якому можна реально заробити непогані гроші, якщо звичайно постаратися. Варто відзначити зручність швидкого виведення зароблених коштів, чого не скажеш про конкурентів.

Сервис ProsperoСервіс Prospero

Відеоінструкція по роботі з системою знаходиться нижче.

Чим більше акаунтів у вас буде в різних соціальних мережах, тим більше ви зможете виконати завдань і заробити.

Прямі замовники

Форуми

Також шукати замовників можна через спеціальні тематичні форуми присвячені заробітку в інтернеті. На таких форумах ви можете створити свою тему, де вкажіть обсяг виконуваних робіт і контакти для зв’язку, щоб потенційні замовники змогли уточнити деякі питання, обговорити деталі, а також зробити замовлення. Також можна переглядати відповідну гілку форумів, щоб шукати теми, на яких замовники розміщують оголошення.

Переваги пошуку замовлень через форуми в тому, що ви можете заробити набагато більше, ніж на сервісах, так як там система вираховує відсоток, а тут його немає.

Фріланс

Можна шукати прямих замовників на фрілансі – спеціальних ресурсах, де розміщують оголошення пов’язані з роботою в інтернеті.

Самореклама

Зрештою, ви можете розмістити контакти для зв’язку з вами з питань співробітництва прям на своїх сторінках у соціальних мережах. Даний спосіб ефективний у тих випадках, коли ваші акаунти досить популярні і розкручені.

Поради щодо ведення облікових записів

Намагайтеся робити свої акаунти максимально «соціальними», розбавляючи рекламні пости і спамний передплати «живими», цікавими і природними.

Для того, щоб заробити на соціальне акаунті, він повинен бути прокачаним: на ньому має бути багато постів (повідомлень) в стрічці, репости, медіаматеріали, посилання на різні популярні і якісні ресурси і т. п. Після того як ви його наповніть – потрібно переходити до розкручування.

Розкручувати свій аккаунт можна як вручну, шукаючи взаємних друзів, а також можна скористатися спеціальними функціональними програмами, такими як:

VkBot (сервіс для просування акаунтів ВК і спаму в них).

ВТопе (накрутка показників у ВКонтакте, Twitter, Instagram та ін).

Twidium (хороший сервіс для розкрутки аккаунта в Twitter).

Коли ви заробляєте на своїх акаунтах, то обов’язково розбавляйте спамний пости, щоб ваш аккаунт залишався якісним і при цьому вас не забанили в системі заробітку. Публікуйте свої цікаві пости, ведіть живе спілкування, коментуйте пости інших користувачів і т. п.

Для початку можна зробити невелику накрутку кількості передплатників, але далі треба максимально намагатися, щоб передплатники були «живими», а не ботами або спам-акаунтами, так як від останніх ніякого толку не буде.

Головний недолік такого заробітку – потрібно дуже добре постаратися, щоб розкрутити свій аккаунт і при цьому не потрапити в бан соціальній мережі: за спам, накрутку і розміщення матеріалів, на які у вас немає авторських прав. Не можна забувати, що розміщуючи відео з фонової музикою на YouTube, потрібно бути гранично обережними, так як за це можна потрапити в бан.

Вийти з бана буде досить складно, тому в такому випадку ви можете втратити не тільки витрачений час і кошти, але і своїх «корисних» передплатників.